موضوعات داغ

سهمیه بندی بنزین برای سال آینده قوت گرفت

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های یکی از اعضای کمیسیون انرژی مجلس پیشنهاداتی برای افزایش قیمت و سهمیه بندی بنزین در سال آینده مطرح شده است.
به نقل از ایرنا، جلال میرزایی در این خصوص توضیح داد: بودجه دولت در سال آینده در حال تدوین است و هنوز به مجلس ارائه نشده تا درباره آن تصمیم گیری شود. با توجه به شرایط فعلی به نظر می‌رسد تا پایان سال اتفاق جدیدی در حوزه بنزین روی ندهد و احتمال سهمیه بندی بنزین در سال جاری منتفی است. در این میان مباحثی نیز در خصوص افزایش قیمت بنزین در سال آینده مطرح شده است که البته بحث سهمیه بندی و افزایش قیمت سوخت فراتر از کمیسیون انرژی بوده و باید در سطح کلان درباره آن تصمیم‌گیری شود.
این نماینده مجلس در خصوص استفاده از کارت‌های سوخت شخصی نیز افزود: احتمالا تا پایان سال تغییری در میزان استفاده از کارت‌های سوخت شخصی به وجود نخواهد آمد. بر اساس آمارها تمایلی در مردم برای استفاده از کارت سوخت شخصی وجود ندارد و سهم این کارت ها همچنان در چرخه سوختگیری زیر ۱۵ درصد است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/12
آره واقعا مثل طرح بسیار پویا و کاربردی هوای پاک که ماشین های تک سرنشین رو ریخت صبح و شب تو خیابون و هوا رو به گند زد و به جاش پول گرفت ، این هم حتما موثر خواهد بود ، واقعا خسته نباشید