موضوعات داغ

فولکس واگن تیگوان به دلیل چراغ‌های بهبودیافته برنده جایزه خودروی ایمن شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
نمره خوب چراغ‌های جلو به فولکس واگن تیگوان کمک کرد تا بهترین عنوان ایمنی را از موسسه بیمه ایمنی بزرگراه به دست آورد. این شاسی‌بلند سایز متوسط وقتی به چراغ‌های جلوی جدید و سیستم جلوگیری از تصادف مجهز شد واجد شرایط جایزه بهترین خودروی ایمن قرار گرفت.
فولکس واگن تیگوان ۲۰۱۹ در شش ارزیابی تصادفات موسسه بیمه ایمنی بزرگراه نمره‌های خوبی کسب کرد، که شامل همپوشانی کوچک جلو سمت راننده، همپوشانی کوچک سمت سرنشین جلو، همپوشانی متوسط جلو و بغل، قدرت سقف و تست مهار سر سرنشینان هستند.
سیستم جلوگیری از تصادف از مقابل تیگوان نمره عالی دریافت کرد. فولکس واگن تیگوان در پیست توانست با سرعت ۲۰ کیلومتر بر ساعت از تصادف جلوگیری کند و در تست ۴۰ کیلومتر بر ساعت توانست سرعت برخورد خودش را به مقدار ۳۸ کیلومتر بر ساعت کاهش دهد. این سیستم همچنین واجد شرایط هشدار برخورد پیش رو قرار گرفت.
مدل‌های ساخته شده پس از ماه ژوئن که از چراغ‌های جلوی LED با دستیار نور بالا بهره می‌برند نمره خوبی دریافت کردند. مدل‌های قبلی با همان چراغ‌ها فقط توانستند نمره متوسط دریافت کنند بنابراین واجد شرایط بردن جایزه نبودند. چراغ‌های هالوژنی اصلی تیگوان هم نمره بد کسب کردند.
برای رسیدن به جایزه بهترین ایمنی یک خودرو باید در شش ارزیابی مختلف موسسه بیمه ایمنی بزرگراه نمره خوب کسب کند. این خودروها برای کسب این جایزه باید در بخش چراغ‌های جلو نمره خوب و در سیستم جلوگیری از تصادف نمره عالی به دست آورند.
تیگوان پس از فولکس واگن گلف GTI دومین مدل فولکس واگن است که واجد شرایط جایزه بهترین خودروی ایمن سال ۲۰۱۹ شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد