موضوعات داغ

فرد خرابکار پس از دیدن ویدیوی خودش به خط انداختن روی تسلا مدل ۳ اعتراف کرد + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
به نظر می‌آید از حالت نگهبان تسلا می‌توان به عنوان یک دروغ‌سنج خوب بهره برد، آن هم وقتی یک فرد خرابکار پس از تماشای ویدیوی خودش در حالت نگهبان تسلا به خط انداختن روی تسلا مدل ۳ اعتراف کرد.
در هفته‌های گذشته شاهد ویدیوهای مختلفی از صاحبان تسلا بودیم که افراد خرابکار را حین آسیب رساندن به خودروی آن‌ها نشان می‌داد.
برخی از این ویدیوها که توسط حالت نگهبان تسلا ضبط شده در اینترنت منتشر شده و باعث شدند این افراد خرابکار خودشان را تسلیم قانون کنند.
در یک مورد جدید، فرد خرابکار به کارش اعتراف نکرد، اما حالت نگهبان تسلا دروغ او را افشا کرد.
جاستیس فریمپونگ صاحب یک تسلا مدل ۳ گزارش داد یک مرد ناشناس روی خودروی او خط انداخته و تمام این اتفاقات توسط حالت نگهبان تسلا ضبط شده است.
فریمپونگ این ویدیو را به پلیس داده و آن‌ها فرد خرابکار را پیدا کردند. البته او تا وقتی که ویدیوی خودش در حالت نگهبان تسلا را ندیده بود به این کارش اعتراف نکرد.
صاحب تسلا مدل ۳ گفته او مشخصات خرابکار را از پلیس گرفته و با شرکت بیمه او تماس برقرار کرده و حالا این شخص باید بهای این کار زشت خودش را بپردازد.
در حالی که حالت نگهبان تسلا برای ضبط چنین اتفاقاتی مفید است، امیدواریم این قابلیت آن‌قدر بین عموم مردم تبلیغ شود تا افراد خرابکار از همان ابتدا اقدام به آسیب زدن به خودروهای تسلا نکنند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/9
الان این ویدئوی یک ساعته چی میگه