موضوعات داغ

خسارات نجومی تصادفات رانندگی در کشور

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
سرهنگ تباشیر رئیس اداره بررسی تصادفات رانندگی پلیس راهور درباره خسارت های ناشی از تصادفات رانندگی در کشور گفت: اگر بخواهیم هزینه هایی که از بدو تولد از سوی دولت و خانواده صرف رشد و آموزش یک فرد می شود را بررسی کنیم به رقم میانگین بالای میلیاردها تومان می رسیم و به همین دلیل است که در زمان کشته شدن یک فرد در تصادف می گوییم که هزینه هایی معنوی و مادی زیادی به جامعه تحمیل شده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: بر اساس تحقیقات انجام شده در مجامع دانشگاهی کشور که در چند سال اخیر انجام شده، خسارت مادی هر نفر فوتی در تصادفات حدود 657 هزار دلار است که البته این خسارت در سال های گذشته افزایش یافته است.
رئیس اداره بررسی تصادفات رانندگی پلیس راهور در ادامه بیان داشت: همچنین خسارت ناشی از مجروح شدگان تصادفات رانندگی برای هر نفر حدود 250 میلیون تومان است.
تباشیر در پایان درباره علل وقوع تصادفات گفت: سه عامل انسان، راه و خودرو در وقوع تصادفات موثر هستند. رانندگان نیز باید در هنگام رانندگی توجه بیشتری داشته باشند و با رعایت قوانین و مقررات از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی جدا خودداری نمایند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/8
سالی حدود 28 هزار نفر بر اساس امار پلیس در تصادفات کشته میشن حالا این تعداد رو ضربدر657 هزار دلار کنید چه رقم نجومی ای هرسال داره به اقتصاد کشور ضربه وارد میشه !
ایا اگر واردات خودرو بدون تعرفه انجام میگرفت و مردم ماشین ایمن سوار میشدند به صرفه تر نبود؟؟؟