موضوعات داغ

مسیریابی کنید بدون آن‌که از جاده غافل شوید! + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
حدود دو دهه است که نمایشگرهای چندمنظوره در میانه داشبورد خودروها، جا خوش کرده‌اند و حتی در بازار خودرو کشورمان که بسته و انحصاری است، شاهد نصب این نمایشگرها بر روی انواع خودروها، نظیر پراید و پژو 405 و ... هستیم. یکی از بزرگترین مزایای این نمایشگرها، قابلیت مسیریابی آنهاست که به خصوص در شهرهای بزرگ یا هنگام مسافرت، به کار خواهد آمد. در کنار این سیستم‌ها، ارایه نرم‌افزارهای مسیریاب همچون گوگل مپ یا ویز بر روی تلفن‌های همراه، رانندگان را ترغیب می‌کند تا گاهی اوقات از این ابزارها بهره بگیرند. استفاده از تمامی این ابزارها، مستلزم تغییر دید راننده از جاده به سمت صفحه نمایش گوشی یا نمایشگر بوده که خطرات مختلفی را به همراه دارد. به همین دلیل، عده‌ای دست به کار شدند تا با ارایه سیستمی نظیر هدآپ دیسپلی در خودروها، مسیریابی بدون نیاز به غفلت از مسیر، امکان پذیر شود.
VIZR

VIZR

این سیستم جدید، VIZR نام دارد و همان‌طور که گفته شد، تلفن همراه شما را به یک هد آپ دیسپلی تبدیل می‌کند تا مسیریابی برای شما آسان شود. این سیستم به شما کمک می‌کند تا در هنگام رانندگی، تمرکز خود بر جاده را حفظ کنید. هر سال به واسطه غفلت رانندگان و عدم توجه آنها به جلو، برخوردهای بسیاری میان آنها و دوچرخه سواران، عابران پیاده یا کودکان بازیگوش اتفاق می‌افتد. تمامی این حوادث، به علت یک یا دو ثانیه نگاه کردن به مسیر روبرو رخ داده‌اند.
اما VIZR چگونه کار می‌کند؟ ابتدا این ابزار فیزیکی را روی داشبورد خودرو خود قرار می‌دهید. سپس برنامه VIZR را اجرا می‌کنید. و در مرحله بعد از سیستم ناوبری ایمن و بدون مشکل، لذت ببرید. این سیستم مقرون به صرفه ترین راه محافظت از سرنشینان خودرو و اطرافیان ماست، که هیچ وسیله دیگری قادر به انجام آن نبوده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/10
هیچ اطلاعی از نحوه تهیه نذاشتین
1398/8/10
من موندم چرا اینجا بهش میگن هدآپ در صورتی که هدزآپ هستش.
1398/8/11
از کجا میشه پیداش کرد؟