موضوعات داغ

شاسی‌بلند‌های فولکس واگن و مرسدس به عنوان بهترین خودروهای ایمن شناخته شدند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
فولکس واگن ۲۰۱۹ و مرسدس کلاس GLE ۲۰۲۰ جایزه بهترین خودروی ایمن را از موسسه بیمه ایمنی بزرگراه دریافت کردند. البته هردو مدل با تجهیزات استاندارد خودشان موفق به کسب این مقام نشدند، بلکه تغییراتی در تجهیزات آن‌ها صورت گرفت تا واجد شرایط این جایزه قرار بگیرند.
خودروها برای رسیدن به این مقام باید شش ارزیابی تست تصادف شامل همپوشانی کوچک جلو سمت راننده، همپوشانی کوچک سمت سرنشین جلو، همپوشانی متوسط جلو و بغل، قدرت سقف و تست مهار سر سرنشینان را پشت سر بگذارند. این خودروها همچنین باید در بخش چراغ‌های جلو نمره خوب و در سیستم جلوگیری از تصادف نمره عالی به دست آورند. فولکس واگن و مرسدس در هر شش بخش نمره خوب دریافت کردند.

مرسدس بنز GLE

مرسدس بنز GLE

مرسدس بنز GLE به دلیل چراغ‌های جلوی LED با دستیار نور بالا که برای مدل‌های ساخته شده پس از جولای ۲۰۱۹ در دسترس است برنده جایزه بهترین خودروی ایمن شد. چراغ‌های LED اصلی این مدل نمره قابل قبول دریافت کرده و واجد شرایط بردن این جایزه نشدند. سیستم جلوگیری از تصادف هم به صورت استاندارد در این مدل وجود دارد. اگرچه این سیستم عملکرد بدون نقصی نداشت اما نمره عالی این بخش را دریافت کرد.
فولکس واگن تیگوان وقتی واجد شرایط این جایزه شد که چراغ‌های جلوی LED با دستیار نور بالا و سیستم جلوگیری از تصادف به آن اضافه شدند. سیستم جلوگیری از تصادف این مدل نمره عالی و چراغ‌های جلوی آن نمره خوب دریافت کردند.
تیگوان پس از فولکس واگن گلف GTI ، دومین مدل فولکس واگن است که واجد شرایط جایزه بهترین خودروی ایمن سال ۲۰۱۹ شده است. مرسدس کلاس GLE ۲۰۱۹ هم برنده این جایزه شده بود، اما پس از اینکه سیستم جلوگیری از تصادف و چراغ‌های جلوی جدیدی روی آن نصب شده بودند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد