موضوعات داغ

با صاحبان کارت سوخت مفقودی برخورد قضایی می شود

عکس مطلب اول
شهرام رضایی مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اظهار داشت: استفاده از کارت های سوخت به صورت دائم به ویژه در شهرها و استان های مرزی پایش می شود و اگر همکاران ما متوجه استفاده از کارت سوخت در شهری به جز شهر محل سکونت مالک شوند و یا فردی به جز مالک در حال استفاده از آن است، این کارت به عنوان کارت مهاجر تلقی شده و باطل می شود.
به گزارش خودروبانک و به نقل از تسنیم، وی ادامه داد: با توجه به اطلاع رسانی های متعدد درباره تعیین تکلیف کارت های سوخت المثنی و الزامی شدن استفاده از کارت های سوخت شخصی، از این پس اگر از کارت سوءاستفاده شود مبنا را بر این قرار می دهیم که احتمالا صاحب کارت نیز از این سوءاستفاده مطلع بوده است.
مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در ادامه بیان داشت: مسئولیت کارت سوخت همانند کارت های بانکی بر عهده صاحب کارت است . اگر سوءاستفاده ای از کارت سوخت صورت بگیرد، ممکن است بنا بر دستور قضایی مالکان تا مدتی قادر به استفاده از کارت سوخت خود نباشند و حتی مجازات هایی به دستور مقام قضایی برای آنها در نظر گرفته شود.
رضایی در پایان تصریح کرد: از تمام افرادی که کارت سوخت خود را گم کرده اند و برای صدور المثنی و تعیین تکلیف کارت سوخت خود اقدام نکرده اند می خواهیم هر چه سریعتر برای جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی و آثار سوء آن در این زمینه اقدام نمایند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد