موضوعات داغ

نصب سپر بی‌ام‌و M3 روی رنو مگان؛ وقتی بی‌ام‌و سواری آرزو است

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
به جز نسل اول، بقیه نسل‌های رنو مگان به شکل خاص خودشان جذاب بودند و نمادی از طراحی فرانسوی به شمار می‌رفتند. اما هیچکدام به خوبی نسل دوم نبودند که در دوران خوبی برای خودروهای کامپکت به بازار آمد. نسخه سدان نسل دوم رنو مگان ، توسط پارس خودرو مونتاژ شده و به بازار کشورمان عرضه می‌شد.

رنو مگان

رنو مگان

در میانه دهه ۲۰۰۰ فولکس واگن از گلف ۵ جذاب رونمایی کرد، در حالی که فورد فوکوس کاملا یک خودروی کاربردی، ساده و خوش ساخت بود. حتی اوپل آسترا برای مردم جذابیت داشت، در حالی که رنو از صندوق عقب‌های خاص خودش رونمایی کرد. جالب است که حتی پس از گذشت این همه سال، مردم هنوز هم دوست دارند خودروهای کلاسیک را ارتقا دهند.
البته رنو مگان اولین خودرویی نیست که سپر بی ‌ام ‌و مدرن روی آن قرار گرفته است. ابتدا فکر کردیم این تصویر فتوشاپ است، اما این کار همان شرکتی است که قبلا فیات تیپو را به شکل M3 درآورده بود. گویا همه خودروها در ترکیه باید شبیه بی ‌ام ‌و باشند.

رنو مگان

رنو مگان

این تغییر ظاهر حاصل جدا کردن سپر رنو مگان نسل دوم از زیر جلوپنجره و اضافه کردن ورودی‌های هواست. ابتدا متوجه نشدیم این چه مدل سپری است، تا اینکه پس از چندین جستجو به این نتیجه رسیدیم چند شرکت سپر دست دوم M3 را به قیمت ۳۰۰ دلار می‌فروشند.
البته خرج کردن مبلغی بیشتر از ۲۰۰ دلار برای یک مگان که امروزه ارزش زیادی ندارد اصلا منطقی نیست. اما این نشانگر عشق این شخص به خودروی خودش است که حاضر شده چنین هزینه‌ای برای یک مدل قدیمی کند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/15
یکی از بد ترین ماشینهای که تجربه کردم
1399/1/11
داداش تو مگان نداشتی لگن داشتی وگرنه اگر مگان داشتی محال بود چنین حرفی بزنی . هنوز واسه خودش عروسکیه بهتر از خیلی ماشین های چینی و حتی خارجی هست
1398/8/15
جالب نشده همون فابریک خودش قشنگتره
1398/8/15
ارزو بر جوانان عيب نيست