موضوعات داغ

معرفی شورولت کامارو کوپو نسخه جان فورس در نمایشگاه SEMA

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
در آستانه نمایشگاه تیونینگ SEMA‌ که در آمریکا برگزار می‌شود، شورولت نسخه‌ای جالب توجه از کامارو، موسوم به شورولت کامارو کوپو نسخه جان فورس را معرفی کرده است. شورولت کامارو کوپو ، نسخه‌ای خاص از این خودرو عضلانی آمریکایی است که به تعداد محدود و برای شرکت در مسابقات درگ NHRA ساخته خواهد شد. تاکنون تولید 70 دستگاه از این خودرو برای سال 2020، تایید شده است. از بین 70 دستگاه تولید شده، یک دستگاه به جان فورس، راننده مسابقات درگ NHRA اختصاص یافته تا آن را مطابق میل خود، شخصی سازی کند. این هیولای مشکی رنگ،‌ در ماه ژانویه در حراج برت – جکسون به فروش خواهد رسید.
جان فورس یک قهرمان شناخته شده در سری مسابقات درگ NHRA است که شانزده بار موفق شده مقام نخست را در این مسابقات کسب کند. شورولت کامارو کوپو جان فورس، در ظاهر خارجی از تریم مشکی-نقره‌ای با خطوط باریک قرمز بهره می‌برد، و در کابین نیز شاهد استفاده از رنگ قرمز در برخی قسمت‌ها هستیم. دو موتور برای این خودرو قابل انتخاب هستند، که عبارتند از: 5.8 لیتری V8 مجهز به سوپرشارژر و هفت لیتری V8‌ تنفس طبیعی.
عدد 69، ادای احترامی از سوی شورولت به نخستین کامارو کوپو ساخته شده در سال 1969 است. شورولت کوروت کوپو نسخه جان فورس، که هفتادمین کوپو ساخته شده است، جز آمار تولید رسمی محسوب نمی‌شود، چرا که به حراج گذاشته شده و تمامی عواید حاصل از فروش آن، به بنیاد DonorsChoose.org اهدا خواهد شد. این بنیاد در جهت تجهیز کلاس‌های درس، در مدارس ایالات متحده فعالیت می‌کند. این خودرو در جریان نمایشگاه SEMA 2019‌ که در لاس وگاس برگزار می‌شود، قابل مشاهده خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد