موضوعات داغ

افزایش قیمت خودروهای داخلی در روز پنجشنبه 16 آبان ماه + جدول

عکس مطلب اول
با مروری بر قیمت خودروهای داخلی، می توانیم شاهد افزایش قیمت آنان به دنبال انتشار خبر حذف پژو 405 و همچنین خودروی پراید بعد از سال ها تولید و عرضه به مشتریان باشیم که در این بین خودروی پژو 206 تیپ 2 و همچنین تیپ 5 آن با جهش 1 تا 2 میلیون تومانی قیمت نسبت به هفته گذشته همراه بوده است و یا از بین محصولات پراید می توانیم به قیمت 50 میلیون تومانی نسخه هاچ بک و یا قیمت 46 میلیون و 500 هزار تومانی نسخه صندوقدار اشاره کنیم. حال امروز در خودروبانک سعی داریم مروری بر آخرین قیمت خودروهای پرمخاطب بازار کشور مربوط به روز پنجشنبه 16 آبان ماه به نقل از ایرانجیب و مقایسه آن با قیمت هفته گذشته را داشته باشیم که جزییات بیشتر آن در جداول زیر آمده است.

قیمت خودروهای داخلی در روز پنجشنبه 16 آبان ماه

قیمت خودروهای داخلی در روز پنجشنبه 16 آبان ماه

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/19
اخه چه کسی با این قیمتها خودرویی رو معامله کرده فقط ۱ قلنامه رو منتشر کنید ما ببینیم کی به ۲۰۶ ، ۸۰ میلیون پول نقد داده ، یا مثلا کی ۲۰۰۸ رو ۳۰۰ میلیون پول داده و خریده !!! این قیمتها اصلا وجود خارجی ندارن صرفا قیمتهایی هست که رو آگهی های اینترنتی وجود دارند وگرنه هیچ خریداری حتی برای قیمتهای پایینتر هم نیست چه برسه به این قیمتها.
1398/8/20
همش زیر سر آشغال سازهای داخلی و جیره خوران اونها و دلال ها هست ، هیچ آدم عاقلی با این قیمت ها ماشین نمیخره انقدر نباید کسی بخره تا به غلط کردن بیفتن