موضوعات داغ

شورولت بلیزر ۷ صندلی و سدان الکتریکی منلو در چین رونمایی شدند

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
بر هیچکس پوشیده نیست که بازارهای جهانی خودرو عطش زیادی برای مدل‌های کراس‌اوور و شاسی بلند دارند. شورولت در پوشش دادن این بخش بازار عملکرد خیلی خوبی داشته و برای مشتریان آمریکایی که به دنبال خودروهای ۷ صندلی هستند مدل‌های تراورس و سابربن را ارائه کرده است. از طرفی بلیزر گنجایشی ۵ صندلی را در یک پکیج زیبا ارائه می‌دهد.
البته در چین، شورولت به بلیزر یک ردیف صندلی بیشتر داده است. این برای کشوری مثل چین کاملا مرسوم است و باعث شده طول بلیزر جدید تقریبا به ۵ متر برسد. شورلت بلیزر ۷ صندلی همراه با سدان الکتریکی منلو که آن هم انحصارا برای بازار چین تولید شده در این کشور رونمایی شدند.
شورولت منلو اولین خودروی تمام الکتریکی این برند در چین است. در حالی که این مدل نام سدان را یدک می‌کشد، اما یک کراس‌اور به نظر می‌آید. شعبه چینی شورولت تصاویر بیشتری از منلو منتشر نکرده است. اما این مدل شباهت زیادی با طرح مفهومی کراس‌اوور FNR-X دارد که دو سال پیش در شانگهای رونمایی شده بود.
شورلت منلو با هر بار شارژ می‌تواند مسافت ۴۱۰ کیلومتری را طی کند. این مدل همچنین از آخرین نسل سیستم رسانه سرگرمی مای‌لینک، تکنولوژی باتری پیشرفته، پیشرانه الکتریکی بهینه و تکنولوژی ارتباط هوشمند برای تجربه رانندگی سالم استفاده می‌کند.
شورولت بلیزر ۷ صندلی هم به نظر مخصوص بازار چین تولید شده است. البته مدتی پیش تصاویری از مدلی مشابه آن منتشر شده بود که نشان می‌دهد شاید به زودی در آمریکا هم شاهد این کراس‌اوور بزرگ باشیم.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/8/20
زیبا و با کیفیت
1398/8/21
فقط پراید ...... ببخشید فورد فستیوا
1398/8/21
متاسفانه به طرز غیر غابل انکاری شباهت به خودروهای کره ای ( نظیر سانتافه جدید یا پلیساید ) و ژاپنی مخصوصا به سری جدی لکسوس مدل های ( RX و NX ) پیدا کرده است و از آن طراحی های جعبه ای شکل خودروهای آمریکایی ( علی الخصوص بلیزری که ذهن ایرانی هاست ) بسیار فاصله گرفته است.