موضوعات داغ

انتقاد از برخی دوربین های فاقد کد جریمه در تهران

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بعد از اظهارات سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در خصوص ترافیک تهران و درخواست از قوه قضاییه برای ورود به این موضوع، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران به این موضوع واکنش نشان داده و از ورود قوه قضاییه در خصوص ترافیک استقبال کرده و در ادامه از پلیس برای تعریف نکردن کدهای جریمه برای برخی دوربین ها انتقاد کرد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از فارس، محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل ترافیک تهران با تاکید بر اینکه قضیه ترافیک موضوعی نیست که در یک نقطه متمرکز باشد، اظهار داشت: ما شاهد آثار ترافیک در معابر دیگر هستیم و در عرض نیم ساعت آثار بعدی این ترافیک را در رسالت، همت و حکیم نیز شاهد بودیم.
وی در ادامه در خصوص صحبت های سردار رحیمی گفت: ما از ورود قوه قضاییه به موضوع ترافیک استقبال می کنیم. همچنین باید اعلام کنم بخشی از آلودگی هوای تهران به این دلیل است که پلیس راهور در یک سال گذشته کدهای جریمه را برای برخی از دوربین ها تعریف نکرده و در نتیجه خودروهای فاقد معاینه فنی در تهران به راحتی تردد و تولید آلودگی می کنند.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در ادامه افزود: ما خواستار تعامل و رفع مشکلات هستیم، اما حال که خود پلیس خواستار ورود قوه قضاییه به این موضوع شده، ما نیز از این موضوع استقبال می کنیم.
پورسیدآقایی در پایان تصریح کرد: دوربین های رینگ تهران و برخی دوربین های محدوده خروجی طرح کاهش آلودگی هوا هنوز توسط پلیس راهور کد جریمه ندارند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد