موضوعات داغ

درگ آلفارومئو استلویو کوادریفولیو با لامبورگینی اوروس + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
امروزه بسیاری از سریع‌ترین خودروهای دنیا محصول ایتالیا هستند، چه منظور ما ابرخودروها باشند یا مدل‌های عادی. هیچ مدرکی بهتر از این ویدیو برای اثبات این نکته وجود ندارد. این کلیپ ۳:۳۰ دقیقه‌ای دو شاسی‌بلند پرفورمنس ایتالیایی را در یک مسابقه درگ مقابل هم قرار داده تا ببیند کدامیک سریع‌تر است. اگرچه شاید نتیجه نهایی کمی آشکار باشد، اما نمی‌توان قبل از شروع مسابقه همه اتفاقات آن را حدس زد.
دو شرکت کننده در این مسابقه جزو قدرتمندترین مدل‌های شاسی‌بلند در بازار هستند. در سمت چپ آلفارومئو استلویو کوادریفولیو با موتور V6 توئین توربو ۲.۹ لیتری قرار دارد که توان ۵۰۳ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتن متر تولید می‌کند. این مدل می‌تواند طی ۳.۸ ثانیه سرعت خودش را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.
در سمت مقابل لامبورگینی اوروس با موتور V8 توئین توربو ۴ لیتری قرار گرفته است. این موتور توان ۶۴۱ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتن متر تولید می‌کند که به شرکت کننده سنگین‌تر این مسابقه همان زمان شتاب صفر تا ۱۰۰ در ۳.۸ ثانیه را می‌دهد. حالا که مشخصات فنی را بررسی کردیم، باید دید کدامیک در درگ ۴۰۰ متری برنده خواهند شد.
در اولین مسابقه آلفارومئو به شکلی باورنکردنی پیروز می‌شود. البته دلیلی برای این برتری وجود دارد – راننده اوروس شروع خوبی ندارد و این باعث می‌شود حریفش در ابتدا از او جلو بزند. در مسابقه دوم جایی که هر دو راننده شروع خوبی دارند، لامبورگینی سنگین اما قدرتمند به آلفارومئو نشان می‌دهد پادشاه شاسی‌بلند‌های پرفورمنس دنیا کیست.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد