موضوعات داغ

رانندگان سرویس مدارس برای سهمیه سوخت ثبت نام کنند

عکس مطلب اول
مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در خصوص سهمیه سرویس مدارس اظهار داشت: سرویس مدارس در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی ساماندهی می شوند و از آنجایی که کار آنها جابه جایی دانش آموزان است، آنها را به عنوان گروه تازه ای که مشمول سهمیه سوخت می شوند، معرفی کنیم.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: برای اختصاص سهمیه برای سرویس مدارس، ابتدا میزان میانگین مسافت منزل تا مدرسه محاسبه می شود و بعد از تایید شهرداری های مربوطه سهمیه به این خودروها اختصاص داده خواهد شد. وی در ادامه افزود: پس از بررسی های لازم در کارگروه مربوطه، میزان سهمیه تعلق گرفته به سرویس مدارس مشخص شده که بر این اساس تا سقف 120 لیتر برای خودروهای تک سوز و تا سقف 80 لیتر برای خودروهای دوگانه سوز اختصاص خواهد یافت.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در ادامه بیان داشت: رانندگان سرویس مدارس برای اختصاص سهمیه بنزین ابتدا باید با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت اطلاعات خود و خودرو را در سامانه سپند به نشانی www.ritusepand.ir به ثبت برسانند.
ضامنی در پایان تصریح کرد: تا کنون اطلاعات حدود 86 هزار راننده سرویس مدرسه ثبت و این اطلاعات توسط شهرداری ها به تایید رسیده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد