موضوعات داغ

عملکرد فنی کیا اسپورتیج در تست گوزن + فیلم زیرنویس فارسی

عکس مطلب اول
کیا اسپورتیج را می‌توان یکی از باسابقه ترین خودروهای فعال در بازار کشور دانست که از نسل قبل آن در کشور استقبال خوبی شد و نسل جدید آن هم توانست بسیاری از مشتریان داخلی را با خود همراه کند، اما آیا با عملکرد این خودروی شیک پوش کیا در تست گوزن اطلاع دارید؟. جواب این سوال را متخصصان km77 به ما خواهند داد و در تست های خود به سراغ کیا اسپورتیج 2018 رفته و دو نسخه متفاوت از این اتومبیل را مورد آزمایش قرار داده‌اند که می توانید بررسی فنی و تفاوت های این دو نسخه با یکدیگر را با زیرنویس فارسی اختصاصی در خودروبانک شاهد باشید.
بعد از چندین مقاله که در خودروبانک مورد بررسی قرار گرفت، بدون شک تا الان آشنایی کافی با تست "موس" یا همان تست "گوزن" پیدا کرده‌اید و می‌دانید که روند کار به چه صورت است. تستی که در آن شبیه ساز ورود ناگهانی گوزن به داخل خیابان شبیه سازی شده و عملکرد اتومبیل در مانوردهی و ثبات هنگام فرمان دادن‌های ناگهانی مورد بررسی قرار می‌گیرد. حال باتوجه به فیلمی که در انتهای مقاله قرار گرفته است، می‌توانید شاهد عملکرد دو نسخه متفاوت کیا اسپورتیج 2018 در تست گوزن باشید. یکی از آنان نسخه هیبرید دیزلی و دیگری هم مجهز به موتور 1.6 لیتری GDi که جزییات بیشتر آن را می توانید در ویدیو زیر به همراه زیرنویس شاهد باشید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/7
یعنی رسما جوک بود . تا آسیاییها بخوان یاد بگیرن ماشین بسازن هزار سال گذشته . این تستها رو باید روی بنز و ب ام و انجام داد نه این اسباب بازیا که تو ایران شده آرزو و رویا
1398/9/9
موتور 2.4 جی دی ای خیلی بهتر همشون هست.هم بنزینی هم تست گوزنش خیلی بهتره