موضوعات داغ

آمیکو به دنبال رشد داخلی‌سازی محصولات و افزایش فروش

عکس مطلب اول
آمیکو یکی از معدود خودروسازان فعال ایرانی در حوزه خودروهای تجاری است، که محصولات متنوعی را در سگمنت خودروهای باری و تجاری سنگین، نیمه سنگین و سبک، در سال‌های گذشته به بازار عرضه کرده است. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت، پیکاپ آمیکو آسنا است که شرکت آمیکو سرمایه‌گذاری‌های زیادی را بر روی بازاریابی و فروش این خودرو انجام داده است.
شرکت آمیکو در نمایشگاه دریایی بندرعباس، حضور قابل توجهی داشت. در حاشیه این نمایشگاه، فرهاد طالبی، مدیر بازرگانی شرکت آمیکو، از افزایش داخلی‌سازی آمیکو آسنا به ۲۷٫۸ درصد خبر داد. به گفته طالبی، افزایش داخلی‌سازی آمیکو آسنا، موجب شده است تا این شرکت به جای تولیدکنندگان خارجی، با قطعه‌سازان داخلی قرارداد ببندد و در نتیجه، تامین قطعات یدکی برای آمیکو،‌ راحت‌تر بوده است. شرکت آمیکو برنامه دارد تا همچنان روند داخلی‌سازی محصولات خود، و در راس آنها، آمیکو آسنا را با قدرت ادامه دهد.
همان‌طور که در گزارشات قبلی گفته شد، نمایشگاه دریایی بندرعباس، فرصت مناسبی برای فعالان گوناگون در حوزه صنعت حمل و نقل بود، تا توانایی‌های خود را به معرض نمایش بگذارند. نمایندگی 2802 آمیکو، حضور پررنگ و موفقی در این نمایشگاه دریایی داشت و به خوبی توانست محصولات این شرکت را به بازدیدکنندگان معرفی کند. به گفته عسگری نژاد، مدیر نمایندگی ۲۸۰۲ آمیکو، این شعبه برنامه دارد تا با توجه به گستردگی خریداران محصولات آمیکو در استان هرمزگان، خدمات فروش و پس از فروش محصولات خود را در آینده نزدیک گسترش دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد