موضوعات داغ

درخواست استفاده از CNG بعد از نرخ جدید بنزین 25 درصد افزایش یافت

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
حمید قاسمی ده چشمه مجری طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در گفتگو با شبکه خبر اظهار داشت: بعد از سهمیه بندی بنزین درخواست استفاده از سوخت سی ان جی در کشور 25 درصد افزایش یافته است. بسیاری از درخواست های مردم در این حوزه سامان نیافته و همکاران ما در حال پیگیری این موضوع هستند. از مردم می خواهیم که برای دوگانه سوز کردن خودرو خود حتما در سامانه جامع خودروهای گازسوز ثبت نام کنند.
وی ادامه داد: هموطنان برای ارائه درخواست گازسوز کردن خودروی خود ابتدا در سایت جامع خودروهای گازسوز ثبت نام کرده و پس از ثبت اطلاعات می توانند نزدیک ترین مرکز را برای گازسوز کردن خودروی خود انتخاب کنند. در حال حاضر تعداد یک میلیون وانت بادر در اولویت اعطای مخزن هستند و ما در تلاش هستیم تا در 6 ماه آینده 70 درصد از این خودروها گازسوز شوند. همچنین هزینه این فرآیند نیز با توجه به نوع مخزن مورد استفاده متفاوت است.
ده چشمه در پایان بیان داشت: ما در نظر داریم تا با افزایش تعداد جایگاه ها فرآیند خدمت رسانی را تسهیل کنیم. در رابطه با این موضوع مکاتباتی با شهرداری ها انجام شده تا محل های مشخصی را در اختیار ما قرار دهند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/16
مضرات گاز رو در نظر بگیرین بیشتر کردن استهلاک موتور خطر ترکیدن مخزن هزینه معاینه زیاد
تو این کشور یا پول زور بدی یا باید از یه سری چیزا بگذری