موضوعات داغ

ترفند ثبت نام ایران خودرو

عکس مطلب اول

با توجه به اختلاف زیاد قیمت کارخانه ای خودرو با باراز، بسیاری از افراد برای خرید این محصولات وسوسه شده اند، اما نکته مهم در رابطه با این موضوع محدود بودن تعداد ثبت سفارشات است.

به گزارش خودروبانک و به نقل از ایران جیب، در هنگام ثبت نام اگر همزمان 100 هزار نفر به صورت همزمان در ساعت مقرر وارد سایت ثبت نام ایران خودرو شوند، تنها هزار نفر شانس ثبت نام موفق را خواهند داشت. یعنی از هر 100 تا 150 نفر فقط یک نفر این شانس را دارد تا بتواند سفارش خود را با موفقیت ثبت کند.

با وجود اینکه در هر دوره شانس ثبت نام شما بسیار پایین است، اما با رعایتی برخی نکات این امکان وجود دارد تا ثبت نام شما با موفقیت انجام شود. در ادامه درباره رعایت برخی نکات برای یک ثبت نام موفق در سایت ایران خودرو اشاره می کنیم:

نحوه ثبت نام ایران خودرو

1- برای ثبت نام حتما از رایانه یا لپ تاپ استفاده کنید.

2- حتما 3 یا 4 دقیقه قبل از شروع ثبت نام از قسمت ورود کاربر وارد اکانت خود شوید. این مورد برای کسانی است که قبلا ثبت نام کرده اند.

3 - با سایت تایم هماهنگ باشید. به هیچ عنوان قبل از ساعت 11 شروع به رفرش کردن صفحه نکنید، زیرا در این صورت سایت شما را ربات تشخیص داده و در ادامه کار با مشکل مواجه می شود.

فرم ثبت نام ایران خودرو

4 - زمان باز شدن سایت حدود 11 تا 11:02 دقیقه خواهد بود. تا زمان باز شدن سایت از رفرش کردن صفحه خودداری کنید چون از پروفایل خود خارج می شوید و شانسی برای موفقیت نخواهید داشت. شما تا زمان باز شدن سایت می توانید با کلیک کردن بر روی لینک های میزکار – فروش اعتباری منتظر باشید تا فرم های فروش روی سایت قرار گیرد.

5- بعد از قرار گرفتن فرم های ثبت نام، خودرو مربوطه را انتخاب کنید و وارد صفحه ثبت سفارش شوید.

6- 90 درصد شانس موفقیت در ثبت نام مربوط به صفحه ثبت سفارش است. در این صفحه شما به صورت پیش فرض اسم و مشخصات خود را در این صفحه ذخیره کنید. برای اینکار می توانید یکبار ثبت نام آزمایشی در طرح های پیش فروش که متقاضی زیادی ندارد را انجام دهید تا مشخصات شما بر روی سیستم دخیره شود. اگر بخواهید به صورت دستی تایپ کنید هیچ شانسی برای ثبت نام نخواهید داشت و طرفیت پر خواهد شد.

شما در پر کردن آیتم های این صفحه نباید آنقدر سریع باشید که توسط سیستم ربات تشخیص داده شوید و نه آنقدر آهسته که ظرفیت تکمیل شود. طبق بررسی کارشناسان زمان طلایی برای ثبت نام این فرم 30 تا 35 ثانیه است.

قبل از تایپ کد امنیتی سعی کنید یکبار از دکمه از نو استفاده کنید و سپس کد جدیدتر را وارد کنید.

در بالای صفحه ثبت نام دقت کنید که اسم شما درج شده باشد، زیرا در غیر این صورت کد امنیتی را هر چقدر هم صحیح وارد کنید سیستم آن را اشتباه تشخیص می دهد و عملا هیچ شانسی برای ثبت نام نخواهید داشت.

7 – اگر با موفقیت به صفحه بعد رفتید تقریبا ثبت نام با موفقیت انجام شده است. در این صفحه بدون درنگ و پس از انتخاب رنگ خودرو، یک بانک را سریعا به صورت تصادفی انتخاب کنید.

پس از انتخاب بانک، 3 تیک پایین صفحه را به طور همزمان زده و با زدن دکمه از نو، کد امنیتی جدیدتر را وارد کنید و با زدن دکمه اینتر وارد صفحه پرداخت بانکی شوید و ثبت نام خود را با پرداخت وجه مورد نطر کامل کنید.

لازم به ذکر است اگر در این صفحه بیش از حد معطل کنید، ظرفیت تکمیل شده و شما نمی توانید وارد صفحه پرداخت بانکی شوید.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که در برخی از دوره های ثبت نام مشکلاتی در سایت ثبت نام ایران خودرو مشاهده شده که عملا ثبت نام را برای همگان غیرممکن کرده است.

نظرات کاربران

27 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/14
تورو خدا ببین واسه ثبت نام یه خودروی ساده چه قدر ظریف آدم رو درگیر میکنن و خفت میندازن.

ایران فرغون
1398/10/3
سلام برای ثبت نام ایران خودرو و ترفندهای آن راهنمایی کنید
باتشکر
1398/12/1
سلام ..برایثبت نام ...لطفا راهنمایی کنید ...وقتی سفارش خودرو رو که کلیک میکنی پیغام میده درخواست شما بیش از حد مجاز است
1398/10/17
سلام لطفا راهکار و یا روش و ترفندی هست برام بفرستین. چند ماهه میخوام ثبت نام کنم نمیشه. ممنون میشم اگه کمکم کنید
1398/10/24
سلام دوستان تابحال از دوستان کسی ثبت نام کرده خیلی سخت شده
1398/12/7
بله من شنبه ۳ثبت نام موفق داشتم
1398/12/24
بله
1398/10/26
خدا لعنت کنه ایران خودرو و سایپا رو. یک کاری کردن که ملت با التماس ازشون ماشین های بنجل شون رو بخوان.همش فساد.همش رانت.
میدونم پیام هم ثبت نخواهد شد
1398/10/27
متاسفانه فساد همه جا هست.دولت یعنی نمی تونه دست دلال رو کوتاه کنه؟خوب میشه عجله نکنید برای خودرو
1398/10/30
سلام فقط تعداد محدودی کافی نت که از کارخانه مجوز گرفتن می تونن ثبت نام کنند پس بیخود وقت نگذارید . خود نمایندگی ها این کافی نت ها را معرفی می کنن اونها هم برای یک ثبت نام ۴ میلیون از شما میگیرن و تضمینی براتون انجام میدن
1398/11/5
حالا کجاس هس
1398/11/5
عزیزم به هیچ وجه این درست نیست
چ ربطی داره
1398/11/9
این كاملا اشتباهه ما برا ثبت نام یه پارس اتومات 10 تومن دادیم خب زمان تحویلم 30 تومن سود روش بود ولی بعد از اون با چنتا ازمون خطا تونستیم یه پارس tu5 و یه پراید وانت ثبت نام كنیم این كه با مودم و سیمكارت ایرانسل هم به اینترنت وصل شید تاثیر داره
1398/11/27
سلام. شما این کافی نت ها رو میشناسید؟ ممنون میشم آدرسشون رو بدید
1398/12/2
ای دروغگویی بدبخت.خود نمایندگی ها رایگان ثبت نام میکنن
1398/11/20
با سلام
چه سیستم مسخره ای! در کجای دنیا واسه بی کیفیت ترین ماشینها سر و دست میشکنند؟!
در کجای دنیا برای خرید خودرو ثبت نام میکنند؟ در کجای دنیا خودرو ها چند نرخی هستند؟ در کجای دنیا اینهمه رانت در صنعت خودرو و حتی در خرید خودرو وجود دارد؟ واقعا تا کی اینهمه ظلم در حق مشتری؟
اگر واردات خودرو مثل کشورهای دیگر باشه این دو غول بی شاخ و بی دم ایران خودرو و سایپا خون مردم رو توی شیشه نمیکردند!
اندکی تامل و اندکی تفکر
1398/11/21
کثیف ترین سیستم که یه بدبخت نیازمند ماشین هیچ وقت نمیتونه یه خودرو بخره خجالت آوره درد بلای کمپانیهای خارجی تو سرتون
1398/12/21
خلایق هرچه لایق ! تا وقتی امثال این کاربران محترم برای خرید خودرو بی کیفیت با قیمت بالا حاضرن اینقدر خفت بکشن و التماس اینو اون رو بکنن که براشون اسم بنویسه چرا نباید ایران خودرو و سایپا داشته باشیم؟؟؟ نه واقعا شما باشی همچین ملتی رو نمیدوشی؟؟ حکومتها آینه ملتها هستن بنوعی و اینو وقتی دارین غر میزنین سر این دو شرکت یادتون باشه !!!
1399/2/8
اقا من چطور رمزکاربری بگیرم‌ یکی بگه.
1399/2/21
سلام آیا باید هفته قبل پیش ثبت نام میکردیم تا بتونیم فردا یعنی22 اردیبهشت ثبت نام کنیم؟
1399/2/22
لطفا گول سایت ممتاز خودرو رو نخرید / من فایل راهنما ثبت نام رو خریدم چرت و پرتی محض نبود.اصلا هم پاسخگو نیستن
1399/2/26
سلام خانم محترم من هم میخواستم فایل ممتاز خودرو یا یه سایت دیگه که ترفند هارو آموزش میدن رو بخرم واقع نظر شما چیه ؟همشون سرکاریه؟اگه اونطریه پس خطاهای سایت روچیکار کنیم ممنون
1399/2/22
من مرحله ۶ را کارم انجام دادم ولی پیامک برام نیومده
1400/7/9
تطفا راهنمایی بفرمایید
ایا خرید فیلم ثبت نام همزسی سایت ممتاز خودر سرکاریه یانه
وایا فایده ایی دارد یا خیر ممتون هستم
1399/3/2
سلام من ثبت نام کردم ازم پول کم شد بعد یه چیزی مول خط میخی یه صفحه اومد و پولمو برگردونندد.حالا استرس گرفتم بازم ثبت نام کنم اون خط میخی بیاد نمی‌دونم چی کار کنم لطفا راهنماییم کنید
1400/2/25
سلام ممتاز خودرو یه کلاهبردار دزده مرحله قبلی ۴۰ هزار تومن ریختم به حسابشون گفتن که خودشون هم ثبت نام میکنن هم نتیجه قرعه کشی رو از طریق پیامک میفرستن و هم زمان قرعه کشی های بعدی رو برام پیامک میکنن ولی همش دروغ بود و فقط ۴۰ هزار تومنمو بالا کشیدن و هیچ پیامکی برام نفرستادن من همه اطلاعات ایرانخودرو رو خودم از گوگل پیگیری میکنم لعنت به هرچی دزد و کلاهبرداره
1401/10/18
مردم خل گیر آوردن شروع شده سایت خرابه