موضوعات داغ

وضعیت مناسب قطعات یدکی محصولات شرکت مدیران خودرو

عکس مطلب اول
با توجه به شرایط سخت فعلی یکی از دغدغه های خریداران هر محصول وجود قطعات یدکی آنها در بازار میباشد ، مشکلی که برای بسیاری از خودروهای وارداتی و برخی مونتاژی هایی که تولید آنها متوقف شده است پیش آمده ، اما شرکت مدیران خودرو در حال حاضر فعالترین شرکت خودروسازی در بخش خصوصی میباشد ، جدا از بحث عرضه محصولات خود به صورت مناسب و به موقع در بحث تامیین قطعات یدکی نیز تمهیدات ویژه ایی را اندیشیده است . بنا به گفته واحد روابط عمومی این شرکت اقدامات لازم به شرح زیر صورت پذیرفته است.
افزایش سطح موجودی انبار قطعات یدکی:
شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو بمنظور مواجهه با مشکلات کمبود قطعات ناشی از تحریم های احتمالی سیستم بانکی و حمل ونقل با همکاری شرکت چری اقدام به تامین قطعات مورد نیاز شبکه نمایندگان و مشتریان خود با در نظر گرفتن ذخیره احتیاطی 9 ماهه نموده است. در حال حاضر سطح موجودی انبارهای قطعات یدکی این شرکت در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته به 2 برابر رسیده که علیرغم خواب سرمایه و هزینه های سرشار ، حمایت مدیریت ارشد این سازمان را بمنظور کسب رضایت مشتریان بدنبال داشته است .
توسعه شبکه فروشگاهی قطعات یدکی :
با توجه به افزایش نرخ تامین قطعات در بخش خدمات ، بمنظور سهولت دسترسی مشتریان به قطعات اورجینال ، افزایش سهم بازار ، جلوگیری از افزایش قیمت بی رویه قطعات در بازار و سوء استفاده سودجویان ،این شرکت اقدام به توسعه شبکه فروشگاهی خود نموده است. در حال حاضر 30 فروشگاه در سطح کشورفعال بوده که این تعداد تا پایان سال جاری ، به 40 عدد افزایش خواهد یافت. این تعداد ،2 برابر تعداد فروشگاههای این شرکت در سال 1397 میباشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد