موضوعات داغ

با خودروهای مسافرکش در تهران با پلاک شهرستان برخورد می شود

عکس مطلب اول
سردار هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: اغلب خودروهای پلاک شهرستان به منظور مسافرکشی به شهر تهران می آیند و رانندگان آنها شب را در پارک ها و خیابان ها سپری می کنند. البته باید گفت که ورود این خودروها در فصل تابستان بیشتر از فصول دیگر است. بر اساس ابلاغیه پلیس راهور تهران، برای جلوگیری خودروهای پلاک شهرستان در تمامی فصول، باید تمهیداتی در نظر گرفته شود.
به گزارش خودروبانک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی ادامه داد: بر اساس مشاهدات، تعداد خودروهای پلاک شهرستان در شهر تهران زیاد نیست، اما ورود آنها برای مسافرکشی تخلف بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.
رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه درباره خودروهای پلاک رُند گفت: تصاویری که در فضای مجازی از فروش پلاک های رُند منتشر شده بود، با بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این پلاک ها فتوشاپ بوده است.
سردار هادیانفر در پایان درباره توزیع پلاک های رُند برای برخی خودروهای لوکس بیان داشت: بر اساس ابلاغیه پلیس راهور طی سال های 90 پلاک های رُند باید به صورت رندومی توزیع می شد که بر اساس آمار، این پلاک ها هم بر روی خودروهای لوکس و هم بر روی خودروهای عادی نصب شده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/9/18
فقط مونده این بدبخت ها گدایی کنند..کی خاطره از شهردیارش دور باشه .از روی ناچاری است..گناه داره اگه به خدا اعتقاد داری اینها واقعا بیچاره هستند اگه مسافرکشی هم نکنند چکار کنند....درشهر تهران تاکسی ها با 800 لیتر بنزین یا دم مراکز مهم درمانی منتظر دربستی هستند.یا در شهر دنبال دربست.یک مسافر سوار نمی‌کنند..