موضوعات داغ

درگ دوج چلنجر R/T اسکات پک ۱۳۲۰ با تسلا مدل ۳ و تسلا مدل ایکس +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروهای الکتریکی در حال رسیدن به جایگاه قدرتمندی در صنعت خودرو هستند. تسلا که امروزه یکی از مهم‌ترین سازندگان مدل‌های الکتریکی است در هر بخشی از بازار یک خودروی الکتریکی عرضه کرده که جدیدترین آن‌ها وانت سایبرتراک است.
البته شهرت تسلا فقط به دلیل خودروهای بدون آلودگی و طراحی‌ خاص آن‌ها نیست. خودروهای تسلا خیلی سریع هستند، مخصوصا‌ مدل‌هایی که با پکیج پرفورمنس عرضه می‌شوند و به زودی شاهد غلبه این مدل‌ها بر هر خودروی دیگری در پیست‌های درگ خواهیم بود.
در این مسابقه درگ هم تسلا مدل ۳ و تسلا مدل ایکس که هردو از پکیج پرفورمنس بهره می‌برند، در مقابل دوج چلنجر که مهارت زیادی در درگ دارد قرار گرفته‌اند. این یک چلنجر معمولی نیست – بلکه R/T اسکات پک ۱۳۲۰ است که برای بهترین عملکرد ممکن در درگ ۴۰۰ متری طراحی شده است. آیا تسلاهای الکتریکی شانسی در برابر این دوج بنزینی دارند؟
چلنجر R/T اسکات پک از موتور ۶.۴ لیتری با توان ۴۸۵ اسب بخار و گشتاور ۶۴۴ نیوتن متر بهره می‌برد. برای کاهش وزن این مدل فقط یک صندلی برای راننده در آن وجود دارد. این دوج برای کشش بیشتر از تایرهای درگ نکسن استفاده می‌کند.
تسلا مدل ۳ پرفورمنس دارای توان ۴۷۳ اسب بخار و گشتاور ۶۳۹ نیوتن متر از موتورهای جلو و عقب است. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این مدل ۳.۲ ثانیه است.
نوع تسلا مدل ایکس دقیقا در ویدیو مشخص نشده اما اگر بهترین مشخصات را برای آن در نظر بگیریم، دو موتور آن قابلیت تولید توان ۷۶۰ اسب بخار را دارند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد