موضوعات داغ

تفاوت قیمت خودروهای دوگانه‌سوز با تک‌سوز چقدر است؟ + آخرین نرخ‌ها

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با توجه به گفته های رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، گرانی بنزین سبب شده تقاضا برای خرید خودروهای دوگانه‌سوز بیشتر از قبل شود.
به نقل از گسترش نیوز، خرید خودروهای دوگانه‌سوز در شرایط فعلی کشور به صرفه تر بوده و متقاضیان آن ها نیز رو به افزایش است.
سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو در این خصوص توضیح داد: این خودروها به دلیل این که تعداد آن‌ها در بازار کم است، با اختلاف قیمت نسبت به نمونه‌های تک‌سوز بنزینی مواجه شده اند. پیش از افزایش نرخ بنزین اختلاف قیمت‌ها در حد 1 الی 2 میلیون تومان بود اما شرایط تغییر کرده است. به طور کلی تقاضا برای خرید خودروهای دوگانه‌سوز بعد از تغییر قیمت بنزین بیشتر شد.
به عنوان نمونه در حال حاضر پژو پارس معمولی 101 و نسخه دوگانه آن 117 میلیون تومان در بازار قیمت دارند. همچنین سمند معمولی 95 میلیون است و نمونه دوگانه‌سوز آن 117 میلیون تومان قیمت دارد. در مورد وانت‌ها نیز نیسان دوگانه‌سوز با قیمت 87 میلیون تومان عرضه می‌شود.
در خصوص پراید نیز گفته می شود اختلاف قیمت نمونه دوگانه با نسخه‌های تک‌سوز بنزینی به 10 الی 14 میلیون تومان رسیده است. در این میان بیشترین اختلاف قیمت نیز به خودروی سمند مربوط می‌شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد