موضوعات داغ

رولزرویس فانتوم یا باغ گل متحرک؟

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
یک میلیون ممکن است عدد زیادی باشد. یک میلیون دلار، یک میلیون کیلومتر یا یک میلیون همبرگر، هرکدام تعداد زیادی هستند. اما در مورد آثار هنری، یک میلیون رقمی عجیب محسوب نمی‌شود، چرا که تولید این آثار نیاز به وقت و دقت بسیار بالایی دارد. در این رولزرویس فانتوم خاص، که به رز فانتوم مشهور شده است، با ایجاد یک میلیون بخیه، یک باغ رز مصنوعی ایجاد شده است.
این طرح فانتزی بر سقف رز فانتوم، توسط شرکت Bespoke و کارآفرین خلاق و سوئدی آن، که عاشق گل رز بوده، طراحی و ایجاد شده است. هنوز قیمتی برای رز فانتوم مشخص نشده، و احتمالا مشتریان خاص، این خودرو را به صورت توافقی خواهند خرید. چرا که چنین محصولاتی، هیچ‌گاه به صورت مستقیم و همگانی عرضه نمی‌شوند.
در طرح‌هایی که معمولا برای زیباسازی فضای داخلی خودروها استفاده می‌شود، تنها شاهد استفاده از رنگ‌هایی محدود هستیم. اما در رز فانتوم، مجری طرح، ترکیبی از رنگ‌های مختلف که هرکدام ویژه قسمت‌های مختلف هستند را به کار گرفته است. برای مثال، در قسمت‌هایی که در معرض دید هستند، از سایه‌های آبی استفاده شده است. علاوه برآن، جزئیاتی همچون پروانه‌ها نیز در نظر گرفته شده‌اند. رولزرویس اعلام نکرده ساخت این اثر هنری، چه مدت زمان برده، اما قطعا رز فانتوم یک اثر هنری چشمگیر است. بنابر توصیفی که رولزرویس از این خودرو ارایه داده، رز فانتوم یک پناهگاه لوکس واقعی است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد