موضوعات داغ

پورشه استارفایتر، ترکیب تایکان با جنگ ستارگان + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
سری فیلم‌های جنگ ستارگان، پس از مدتی غیبت مجددا به پرده‌ نقره‌ای سینما بازگشته‌اند. در این بین، پورشه با همکاری استودیو لوکاس فیلم، نسخه‌ای از پورشه تایکان را برای حضور در این مجموعه، طراحی کرده است. این جنگنده، پورشه استارفایتر نام دارد که در فیلم جدید سری جنگ ستارگان، موسوم به The Rise of Skywalker، حضور خواهد داشت.
فیلم جدید مجموعه جنگ ستارگان، از 20 دسامبر در سینماها اکران می‌شود. از سوی دیگر، تحویل پورشه تایکان به مشتریان نیز از اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. به نظر می‌رسد با توجه به همزمانی اکران فیلم و تحویل سفارشات، شرکت پورشه و استودیو لوکاس فیلم، از مزایای این کار تبلیغاتی مشترک بهره‌مند خواهند شد. پگاسوس استارفایتر که با الهام از پورشه تایکان طراحی شده، از سقفی شیبدار همچون محصولات پورشه و ورودی‌های هوای مشابه تایکان بهره‌مند است.
لوکاس فیلم از پورشه خواسته بود تا یک جنگنده، با دو ورودی در جلو، یک درب بزرگ، بال عقب، کابین خلبان و ظرفیت حمل حداکثر پنج نفر بسازد. پورشه نیز بر خلاف رویه معمول جنگنده‌ها، بدنه‌ای باریک و پهن را برای پورشه استارفایتر طراحی کرد، تا از اصول همیشگی محصولات خود خارج نشود. در ادامه می‌توانید ویدیویی که از این پورشه منتشر شده را مشاهده نمایید:

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد