موضوعات داغ

ادغام پژوسیتروئن و فیات کرایسلر نزدیک است

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شورای اداری کمپانی خودروسازی پژوسیتروئن روز سه شنبه اعلام کرد که برای ادغام این کمپانی خودروسازی با شریک جدید خود یعنی فیات کرایسلر موافقت کرده است. بنابر گزارش ها، نمایندگان کمپانی خودروسازی پژوسیتروئن روز سه شنبه با معامله 50 میلیارد دلاری خود با کمپانی خودروسازی فیات کرایسلر موافقت کرده است تا شاهد یکی دیگر از بزرگ ترین ادغام های تاریخ صنعت خودروسازی باشیم.
در حال حاضر همانطور که می دانید، کمپانی خودروسازی پژوسیتروئن زیرمجموعه های گسترده ای دارد و از شرکت های تحت حمایت آن می توان مواردی همچون پژو، سیتروئن، دی اس، اوپل و همچنین شرکت واکسهال را نام برد و از طرفی دیگر غول دیگر صنعت خودروسازی با مجموعه های وسیع خود، یعنی فیات کرایسلر دیده می شود که از زیرمجموعه های برجسته این خودروساز هم می توان به شرکت های فیات، کرایسلر، دوج، رم، مازراتی و یا حتی شرکت خودروسازی فراری اشاره داشت.
گفتنی است که این دو کمپانی خودروسازی پس از ادغام حدود 400 هزار نفر را بکار خواهند گرفت و برنامه ریزی شده است تا به طور سالیانه حدود 8 میلیون و 700 هزار خودرو توسط این دو کمپانی با ارزش 170 میلیارد یورو تولید شود که سود خالص این درآمد 11 میلیارد یورو خواهد بود. با ادغام دو کمپانی خودروسازی فیات کرایسلر و پژوسیتروئن، می توانیم شاهد تولد یکی دیگر از غول های خودروسازی جهان باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد