موضوعات داغ

معرفی پرنس؛ اولین خودروی ملی تولید داخل پاکستان

عکس مطلب اول
کشور پاکستان موفق شدن به اولین خودروی بومی خود دست پیدا کند. این خودرو با نام "پرنس" معرفی شده و محصولی از شرکت "ریگل موتورز" خواهد بود که برای آن مصرف سوخت بسیار پایینی پیش بینی شده است و از ابتدای سال جدید میلادی نیز به تولید انبوه رسیده و به بازار عرضه خواهد شد.
شرکت سازنده این خودرو می گوید که خودروی "پرنس" با مصرف سوخت بسیار پایین 5.5 لیتری خود به ازای کارکرد 100 کیلومتر می تواند یک رقیب جدی برای محصولات کشورهای شرقی باشد و قیمت احتمالی آن هم بعد از تولید انبوه به چیزی حدود 1 میلیون روپیه خواهد رسید که با تبدیل آن به واحدهای جهانی، می توان به قیمت 6 هزار دلاری آن اشاره داشت که باتوجه به تجهیزات و همچنین قیمت پایین خود می تواند مشتریان زیادی داشته باشد.
همانطور که گفتیم، پرنس ساخته شرکت ریگل موتورز است که در شهر "لاهور" پاکستان فعالیت داشته و همچنین سومین کارخانه بزرگ تولید خودرو در پاکستان به شمار می رود، هرچند شرکت‌های خودروساز چینی، کره ‌ای و ژاپنی هم در کشور پاکستان دارای خط تولید جداگانه هستند و همچنین قرار است تا سال 2021 میلادی خودروسازان چینی دیگری هم خطوط تولید خود را در کشور حدودا 200 میلیون نفری پاکستان راه اندازی کنند.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/1
و باز هم خاک بر سر ایران خودرو و سایپا
1398/10/1
این که چانگان بنی‌ هست
1398/10/1
البته این اتومبیل در حقیقت Changan New Benni هست با تغییرات خیلی کوچیک در حد تغییر طراحی کابین
سایپا میخواست اینو به جای پراید مونتاژ کنه که طبق معمول کنسل شد!
1398/10/1
شکرت خدا ۱۰۰۰ بار شکر.پاکستانم نشدیم.انشاالله خودروی ملی افغانستان...
1398/10/2
یه همچین ماشین کوچکی چطور فرمان به این بزرگی تو اتاقش داره!!!
1398/10/8
ایول خیلی خوبه ،👋👋⁦
1400/5/2
توی عکس ها که ایرادات مونتاژی زیادی داره...