موضوعات داغ

واریز ریالی مابه التفاوت سهمیه سوخت سرویس مدارس و آژانس ها تا 10 دی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری درباره سهمیه اختصاص یافته به سرویس مدارس اظهار داشت: سرویس مدارسی که در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی (سپند) ساماندهی شده اند را به عنوان گروه جدیدی که سهمیه سوخت به آنها تعلق می گیرد را معرفی کردیم. بر این اساس میزان میانگین پیمایش مسافت منزل تا مدرسه دانش آموزان احصاء گردیده که پس از تایید شهرداری ها مربوطه، سهمیه سوخت به آنها اختصاص داده شده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: کارگروه مربوطه پس از بررسی های لازم میزان سهمیه تعلق گرفته برای سرویس مدارس را تعیین کرد. بر این اساس تا سقف 120 لیتر برای خودروهای تک سوز و تا سقف 80 لیتر برای خودروهای دوگانه سوز سهمیه بنزین به این خودروها اختصاص می یابد.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری در ادامه بیان داشت: آن دسته از رانندگانی که تا 20 آذرماه اطلاعات خود را تکمیل کرده اند و این اطلاعات از طرف شهرداری ها تایید شده باشد، تا 10 دی ماه مابه التفاوت ریالی سهمیه سوخت به حساب شبا اعلامی از سوی رانندگان در سامانه توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی واریز خواهد شد.
ضامنی در ادامه درباره سهمیه سوخت آژانس ها گفت: در خصوص آژانس ها و تاکسی تلفنی نیز آن دسته از رانندگانی که تا 15 آذرماه اطلاعات خود را ارسال کرده باشند و این اطلاعات صحیح بوده باشد نیز تا 10 دی ماه مابه التفاوت ریالی سهمیه سوخت به حساب آنها وایز می شود.
وی در پایان تصریح کرد: تا کنون اطلاعات حدود 88 هزار و 753 راننده سرویس مدرسه ثبت و توسط شهرداری ها مورد تایید قرار گرفته است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/22
چرا برای رانندگان بدبخت آژانس ها هنوز سهمیه واریز نشده؟
هم تاکسی های اینترنتی هم سرویس مدارس سهمیه دریافت کردن
اما آژانس های مجوز دار از اتحادیه موسسات توریستی و اتومبیل کرایه همچنان درحال ضرر و از دست دادن راننده های خود هستند
آیا این انصاف است؟
درحالی که بیشتر آژانس داران یا جانباز یا آزاده جانباز و یا خانواده شهدا هستند
خواهشا یه پیگری بفرمایید صدای ما که به جایی نمیرسد
اتحادیه ای هم که داریم بدون مصرف و بی خاصیت است
لطفا پیگیری کنید
1398/10/29
سلام .ظاهرا اتحادیه آژانس های تاکسی تلفنی یادشون رفته پیگیر سهمیه بنزین برای آژانس ها بشن .اسنپ.تبسی ازهمون اوایل سهمیه خودشون رو گرفتن ولی آژانس ها نقشی در حمل ونقل نداشتن برای دریافت سهمیه فقط از ما حدود ۶۰ برای هر نفر گرفتن به عناوین مختلف آخرشم هیچی .انصاف داشته باشید
1398/11/15
هیچی بما ندادن همش الکیه