موضوعات داغ

از ایده تا اجرا: همراه مکانیک، بزرگترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی‌شده

عکس مطلب اول
بدون شک بازار خودرو یکی از فعال‌ترین و پردردسرترین بازارهای خرید و فروش در کشور است. نوسانات قیمت خودرو، تحریم‌ها و تاخیر در تحویل خودروهای داخلی همه باعث شدند که این روزها خودرو از یک کالای مصرفی به یک کالای سرمایه‌ای تبدیل شود و در نتیجه حساسیت‌ها روی جابه‌جا شدن این سرمایه هم افزایش یافته است.
از طرفی همزمان با پیشرفت تکنولوژی، شرکت‌های مختلفی در حوزه خودرو فعالیت خود را آغاز یا گسترش داده‌اند. چرا که روش‌های خرید و فروش خودرو نیز از روش‌های قدیمی همچون نمایشگاه‌ها و بازارهای هفتگی خرید و فروش خودرو فاصله گرفته و به روش‌های اینترنتی تبدیل شده‌اند. پیشرفت روش‌های خرید و فروش خودرو به اینجا محدود نشده و در نسل‌های بعدی روش‌های کامل‌تری برای خرید و فروش خودرو توسعه یافته‌اند که نسبت به روش‌های سنتی بسیار راحت‌تر، سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر هستند. در ادامه به معرفی استارتاپی می‌پردازیم که از یک ایده یک خطی شروع شد و امروزه به بزرگترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارکرده تبدیل شده است.

ایده: کارشناسی خودرو در محل
شرکت همراه مکانیک حاصل ایده اولیه مدیرعامل جوان خود یعنی سجاد باقری است. ایده‌ای یک خطی که یک خدمت را از قالب سنتی خارج کرده و به خدمتی تیمی و مبتنی بر دانش و داده تبدیل کرد. همراه مکانیک از کارشناسی خودرو در محل با تیمی 5 نفره شروع شد. تیمی که از همان ابتدا کار خود را با گردآوری اطلاعات و تحلیل بازار خودرو به صورت علمی جلو برد. تیم همراه مکانیک با سرعت مناسبی رشد کرد و پس از 6 سال از آغاز کار به تیمی با بیش از 200 نفر پرسنل و دستاوردهایی بی‌نظیر تبدیل شد.

همراه مکانیک

همراه مکانیک


بزرگترین نمایشگاه آنلاین خودروهای کارشناسی شده
ایده کارشناسی خودرو در محل باعث شد تا همراه مکانیکی‌ها به این فکر بیفتند که کار خود را گسترش دهند و با حذف واسطه‌ها خود را به اولین نمایشگاه آنلاین در فروش خودروهای کارکرده تبدیل کنند. نمایشگاهی که در حال رشد است و خودروهای وارد شده به آن روز به روز در حال افزایش هستند.
تمامی خودروهای موجود در نمایشگاه همراه مکانیک کارشناسی‌شده هستند و با گارانتی جبران خسارت به فروش می‌رسند. در حقیقت خرید مطمئن خودرو مهم‌ترین ارزشی است که نمایشگاه همراه مکانیک به خریداران خود هدیه می‌دهد؛ خریدی که در آن نه خبری از واسطه است و نه کلاهبردار و نه حتی نگرانی بابت مسائل حقوقی.
اما فروش خودرو بدون دردسر، بدون هزینه و بدون ریسک مهم‌ترین ارزشی است که همراه مکانیک به فروشندگان خودرو هدیه می‌دهد. فروشندگانی که نه به تماس خریداران پاسخ می‌دهند و نه وقت خود را صرف بازدیدهای غیرضروری می‌کنند. کل فرایند فروش خودرو توسط مشاوران همراه مکانیک انجام می‌شود و فروشنده فقط با خریدار واقعی روبرو می‌شود.
در حال حاضر نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک اولین و البته بزرگترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده به صورت آنلاین محسوب می‌شود.

بیش از 80 هزار کارشناسی خودرو در محل
همراه مکانیک به عنوان اولین شرکت کارشناسی خودرو در محل این فرصت را داشته تا به بیشترین تعداد کارشناسی خودرو انجام‌شده در محل دست پیدا کند. در حال حاضر بعضی از کارشناسان همراه مکانیک به تنهایی بیش از کل کارهای رقبا کارشناسی در محل انجام داده‌اند. این حجم از کار باعث شده تا کارشناسان همراه مکانیک به منبعی قابل اطمینان از تجربه تبدیل شوند که از ارزش بسیار بالایی برخوردار است.

مرجع قیمت خودرو دست دوم
ایده در همراه مکانیک به کارشناسی خودرو و خرید و فروش محدود نمی‌شود. همراه مکانیک این افتخار را دارد که اولین ابزار محاسبه قیمت خودرو دست دوم را به صورت آنلاین راه‌اندازی کرده است. این ابزار که به صورت رایگان در اختیار عموم قرار دارد بیش از 3 میلیون کاربر ماهیانه دارد و بسیاری از نمایندگی‌های بیمه نیز برای محاسبه دقیق قیمت خودرو از آن استفاده می‌کنند.

همراه مکانیک

همراه مکانیک

همراه مکانیک در طی 6 سال به ایجاد تجربه‌ای متفاوت و مطمئن در خرید و فروش بیش از 80 هزار خودرو تیترکمک کرده است. شعار مطمئن بخرید و آسان بفروشید اصلی‌ترین دغدغه‌ای است که تیم 200 نفره همراه مکانیک به دنبال تحقق آن برای بخش قابل‌توجهی از بازار خرید و فروش خودرو در سراسر ایران است.
برای مشاهده خودروهای موجود در نمایشگاه آنلاین همراه مکانیک کافیست وارد لینک hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/ شوید.
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/3
شما که اینقدر تبلیغ می کنید چرا به تعهدات مندرج در قرارداد خود عمل
نمی کنید!؟بیش از دو ماه است که خودروی خود را از طریق شما فروخته
اما مبلغ کارشناسی را عودت نداده اید علیرغم چند بار قول از طرف شما!