موضوعات داغ

شاسی بلند جدید و لوکس جنسیس GV80 به زودی رونمایی می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
جنسیس در آستانه‌ی رونمایی از اولین خودروی SUV خود است و حالا تیزر رسمی از این خودرو با نام GV80 منتشر شده است. از تصاویر این تیزر مشخص است که طراحی این شاسی بلند شباهت زیادی با خودروی کانسپتی دارد که جنسیس سه سال قبل رونمایی کرده بود.
تفاوت‌های خودرویی تولیدی و خودرو مفهومی به دستگیره های درها و آینه های جانبی ساده در مدل تولیدی بر می‌ گردند. دو نوار LED چراغ های این خودرو را تشکیل می دهند و در مدل تولیدی GV80 طول آنها بیشتر از مدل کانسپت است.

جنسیس GV80

جنسیس GV80

ستون B و C هم که در مدل کانسپت دارای طرحی خاص بود در مدل تولیدی به رنگ سیاه براق در آمده است و طراحی ساده تری دارد. جلوپنجره نیز به مدل سدان شباهت دارد.
درون کابین نسخه ی تولیدی GV80 نیز به خوبی می شود الهام گیری از کانسپت GV80 سال 2017 را مشاهده کرد که البته برای مدل تولید انبوه تغییراتی در نظر گرفته شده اند. یک نمایشگر اولترا واید روی کنسول مرکزی قرار گرفته و در پایین آن نیز یک صفحه ی دیگر برای کنترل سیستم تهویه قرار دارد.

جنسیس GV80

جنسیس GV80

خروجی های هوای سیستم تهویه طراحی نازک دارند و تقریبا تمام عرض داشبورد را در بر می گیرند. در کنسول مرکزی و درها نیز استفاده ی گسترده از چوب به چشم می خورد. از دیگر بخش های کابین، فرمان دو شاخه و پشت آمپرهای دیجیتالی هستند. اهرم تعویض دنده ی بزرگ مدل کانسپت نیز جای خود را به یک کلید چرخشی داده است.

جنسیس GV80

جنسیس GV80

گرچه تصویری از بخش عقبی کابین در دسترس نیست ولی جنسیس گفته که GV80 دارای سه ردیف صندلی است. این خودرو روی پلتفرم جدید دیفرانسیل عقب با قابلیت نصب سیستم AWD شکل گرفته که با محصولات هیوندای مشترک نیست.
جنسیس GV80 تا پایان این ماه رونمایی خواهد شد و پیش بینی می شود تا اواخر سال 2020 به بازار عرضه شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/12
Oh my god