موضوعات داغ

محبوب ترین رنگ خودرو در سال 2019 کدام رنگ بود؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
یک مطالعه جدید انجام شده توسط Auto Trader به ما داده های مربوط به محبوب ترین خودروهای سال 2019 را در بازار انگلستان نشان می دهد و حتی باتوجه به این داده ها، می توانیم شاهد محبوب ترین خودروهای الکتریکی، شاسی بلند و یا حتی محبوب ترین رنگ خودرو در سال 2019 باشیم که مشتریان انگلستانی بیشتر از همه مایل به استفاده از آنان هستند.
این مطالعه شامل تجزیه و تحلیل بیش از 38 میلیون بازدید تبلیغات خودروهای جدید به صورت آنلاین می شود که از دل آن محبوب ترین خودروی سال 2019 انگلستان و همچنین سایر فاکتورهای محبوب صنعت خودروسازی استخراج شده است که اولین و مهم ترین آن می تواند محبوب ترین خودروی سال کشور انگلستان باشد که با 1 میلیون و 307 هزار و 303 بازدید در اختیار فولکس واگن گلف بوده تا این خودرو به عنوان محبوب ترین خودروی سال انگلستان معرفی شود، هرچند بعد از آن می توانیم به ترتیب محصولاتی همچون فورد فوکوس، فورد فیستا، رنجروور، رنجروور اسپرت، بی ام و سری 3، مرسدس بنز A کلاس و... را به عنوان محبوب ترین خودروهای بازار انگستان براساس بازدید تبلیغات آن بدانیم که جزییات بیشتر آن را می توانید در جدول زیر شاهد باشید.

محبوب ترین خودروی سال انگلستان

محبوب ترین خودروی سال انگلستان

در بین برندهای خودروسازی، کمپانی خودروسازی آئودی با 4 میلیون و 814 هزار و 795 بازدید به عنوان محبوب ترین برند خودروسازی فعال در انگلستان معرفی شده است و بعد از آن می توانیم به ترتیب دو خودروساز آلمانی دیگر را معرفی کنیم که در جایگاه دوم آن کمپانی خودروسازی بی ام و با 4 میلیون و 37 هزار و 641 بازدید و همچنین فولکس واگن با 3 میلیون و 419 هزار و 722 بازدید در جایگاه سوم قرار می گیرد که جزییات بیشتر آن در جدول زیر آمده است.

محبوب ترین برند خودروسازی در انگلستان

محبوب ترین برند خودروسازی در انگلستان

اتومبیل به عنوان یکی از پرهزینه ترین خریدهای یک نفر در طول عمر خود، مهم است که رنگی مطابق با سلیقه کاربر خود داشته باشد، به همین منظور در این مطالعه رنگ های مورد علاقه مشتریان انگلستانی در سال 2019 میلادی نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است و محبوب ترین رنگ خودرو در کشور انگلستان، "مشکی" معرفی شده است و بعد از آن می توانیم به رنگ "آبی" و "نقره ای" اشاره کنیم که بعد از مشکی جزو محبوب ترین انتخاب های مشتریان انگلستانی به شمار می رود.

محبوب ترین رنگ سال 2019 انگلستان

محبوب ترین رنگ سال 2019 انگلستان

در پایان، جداول کامل این مطالعه قرار گرفته است که می توانید با توجه به آنان با محبوب ترین خودروی شاسی بلند سال 2019 در بازار انگلستان، محبوب ترین خودروی الکتریکی، محبوب ترین خودروی کوپه و یا محبوب ترین خودروی استیشن از دید مشتریان انگلستانی آشنا شوید.





نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/12
و در ایران سفید ، چیزی که مافیای خودرو سازی برای ارزون تر شدن قیمتها به باور مردم تزریق کرد.کافیه بری تو خیابون مث جعبه دسمال کاغذی میمونه بس که ماشین سفید تو خیابون زیاده