موضوعات داغ

هر آنچه در رابطه با نسل جدید چری تیگو 7 می دانیم؛ پیشرفت به سبک چری

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در نمایشگاه بین المللی گوانگژو 2019، کمپانی خودروسازی چری خودروی نسل جدید "چری تیگو 7" را در قالب یک نسخه کانسپت رونمایی کرد، اما چری وعده داد تا خودروی تیگو 7 نسل جدید را با پیشرفت های چشمگیری در اختیار مشتریان خود قرار دهد، حال با گذشت چندماه از معرفی نسخه کانسپت این خودرو، شرکت خودروسازی چری اقدام به ارائه یکسری اطلاعات جدید از شاسی بلند نسل جدید خود کرده است که در خودروبانک سعی داریم اطلاعات جدید را به قدیمی ها اضافه کرده و مروری بر اطلاعاتی داشته باشیم که تاکنون در رابطه با خودروی نسل جدید "چری تیگو 7" منتشر شده است.
شرکت خودروسازی چری اول از همه در رابطه با طراحی ظاهری این خودرو می گوید که کاملا به روز طراحی شده و مناسب با مصرف کنندگان جوان این شرکت خواهد بود. این خودرو فاکتورهای اسپرت بیشتری در چهره خود دارد و پیشرفت های آن باعث شده تا شاهد یک خودروی شاسی بلند زیبا و کاملا متفاوت از نسخه قبلی باشیم و در بخش فنی، به مشتریان خود 2 انتخاب متفاوت خواهد داد که یکی از آنان پیشرانه اقتصادی 1.5 لیتری توربوشارژر با مصرف سوخت پایین بوده و دیگری هم یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژر خواهد بود که نیروی بسیار بیشتری نسبت به انتخاب اول در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

چری تیگو 7 کانسپت

چری تیگو 7 کانسپت


صحبت از بخش فنی شد، دراین خصوص باید گفت که انتخاب اول مشتریان بویژه کسانی که به فکر اقتصاد سوخت خود هستند، یک پیشرانه توربوشارژر 1.5 لیتری خواهد بود که امکان تولید 145 اسب بخار قدرت را با مصرف سوخت تنها 6.9 لیتری به صورت ترکیبی خواهد داشت، این درحالیست که انتخاب پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر به مشتریان خروجی قدرت 194 اسب بخاری در کنار گشتاور 290 نیوتن متری را خواهد داد که امکان تبدیل و انتقال آن توسط یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه وجود داشته و می تواند برای مشتریان جوان چری جذاب و هیجان انگیز باشد.
در مقایسه با نسل قبل، چری تیگو 7 نسل جدید با طول کلی 4500 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2670 میلی متری ساخته شده است که نسبت به قبل خود حدود 68 میلی متر طول بیشتر و همچنین 20 میلی متر فاصله بین دو محور بیشتری دارد که همین افزایش اندازه می تواند به بهبود فضای پای سرنشینان عقب کمک بسیار زیادی کند. علاوه بر این، شرکت خودروسازی چری مدعی است که این خودرو در زمان عرضه به همراه سیستم های بروز ایمنی و رفاهی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که نمونه آن را می توانیم سیستم ترمز پارک الکترونیکی، سیستم اتوهلد، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایشگر لمسی بزرگ در بالاترین قسمت داشبورد و کنسول مرکزی، کنسول ابزار دیجیتالی، صفحه کیلومتر کاملا دیجیتالی، چراغ های روشنایی کاملا LED در جلو و عقب و بسیاری از امکانات دیگر اشاره داشت که خودروی نسل جدید تیگو 7 را بهتر از همیشه خواهد کرد.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/14
هیچ چیزی از جذابیت خودروهای کره ای و اروپایی کم نداره 👍Yes chery
1398/10/15
چقدر جذاب
1398/10/16
چین داره به کجا میره و ما به کجا !!!! هنوز تو ماشین های 20 سال پیش گیر کردیم مثل پراید ، پژو 405 ، پارس و ...... خیلی زحمت بکشیم میایم سپر ماشین را عوض میکنیم یا بهش ایربگ اضافه میکنیم !