موضوعات داغ

واگذاری خودروسازان تا پایان سال 99؛ بالاخره ایران خودرو و سایپا خصوصی می شوند؟

عکس مطلب اول
افشار فتح الهی سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان های وزارت صنعت درباره واگذاری خودروسازان به بخش خصوصی اظهار داشت: تا پایان سال 99 خودروسازان واگذار می شوند. این واگذاری در سه مرحله تعریف شده که باید انجام شود.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: مرحله اول که هم اکنون نیز در حال انجام است، واگذاری اموال غیرتولیدی خودروسازان است که بخشی از آن واگذار و بخشی دیگر در حال طی کردن مراحل کارشناسی است. مرحله دوم واگذاری شرکت های زیرمجموعه وابسته به خودروسازان خواهد بود. این واگذاری ممکن است در قالب سهام یا مالکیت کامل باشد که در بخشی از شرکت های اولویت دار این مرحله در حال انجام است.
سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و استان های وزارت صنعت در ادامه بیان داشت: مرحله نهایی نیز واگذاری شرکت های اصلی خواهد بود که باید تا پایان سال 99 انجام شود و تا آنموقع تمامی این سه مرحله باید انجام شده باشد.
فتح الهی در پایان تصریح کرد: در جلسه ای که با اعضای هیات مدیره شرکت ها و دستگاه های مرتبط داشتیم به آن ها اعلام شد که شرکت ها موظف هستند تا بر اساس این برنامه، کار را با رعایت الزامات قانونی پیش ببرند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/14
عمرا
1398/10/14
باید به گورستان تاریخ منتقلشون کنن این آشغال سازها رو
1398/10/14
جوکهای خوبی میگن!