موضوعات داغ

تخصیص سوخت به رانندگان پلاک عمومی بین‌شهری بر اساس عملکرد

عکس مطلب اول
داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: حدود 40 هزار دستگاه سواری کرایه پلاک عمومی بین شهری در کشور وجود دارد که از این تعداد 35 هزار دستگاه فعال هستند و مابقی به دلایل مختلف مانند نداشتن معاینه فنی غیر فعال هستند. تمامی رانندگان سواری های کرایه بین شهری برای استفاده از سهمیه سوخت باید تا ابتدای بهمن ماه سال جاری جهت دریافت کارت هوشمند و ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: رانندگان برای اینکه مشکلی برای دریافت سهمیه سوخت آن ها از بهمن ماه به بعد پیش نیاید در سایت اینترنتی که به این منظور پیش بینی شده ثبت نام کنند. رانندگان باید اطلاعات مورد نظر از جمله شماره شبا خود را به منظور دریافت کارت هوشمند خود وارد کنند، زیرا از این به بعد کف و سقف سهمیه سوخت رانندگان حذف خواهد شد. البته تا کنون بیش از 18 هزار راننده سواری پلاک عمومی برای دریافت کارت هوشمند و ثبت نام اینترنتی اقدام کرده اند و سایر رانندگان نیز برای ثبت اطلاعات خود تا قبل از آغاز بهمن ماه باید اقدام کنند.
مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ادامه بیان داشت: درباره پیمایشی شدن سهمیه سوخت همه رانندگان پلاک عمومی بین‌شهری باید در قالب این طرح ثبت نام اینترنتی برای دریافت کارت هوشمند را انجام دهند چرا که کف و سقف سهمیه سوخت آن‌ها برداشته خواهد شد و بر اساس عملکردشان به آن‌ها سوخت می‌دهیم.
باقر جوان در پایان تصریح کرد: سازمان راهداری در نظر داشت تا سهمیه سوخت رانندگان بین شهری را بر اساس پیمایش به آن ها اختصاص دهد، اما در نهایت تصمیم بر آن شد تا در انتهای هر ماه عملکرد و پیمایش آن ها ثبت شود و نهایتا بر اساس آن مابه التفاوت نقدی به شماره حساب شبای اعلامی از سوی رانندگان واریز شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد