موضوعات داغ

نادیده گرفتن آموزشگاه های رانندگی برای سهمیه جداگانه سوخت

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
پس از آغاز سهمیه بندی بنزین در تاریخ 24 آبان ماه، بسیاری از فعالان حمل و نقل با پیگیری های انجام شده به میزان سهمیه بنزین مد نظر خود رسیدند و برخی دیگر مانند تاکسی های دوگانه سوز درون شهری به آنچه مد نظرشان بود دست نیافتند. در این بین گروهی نیز بودند که در تخصیص سهمیه بنزین به کلی نادیده گرفته شدند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از تسنیم، یکی از گروه هایی که در تخصیص سهمیه بنزین نادیده گرفته شدند، مربیان آموزشگاه های رانندگی هستند، کسانی که تردد روزانه در شهرها جزء لاینفک فعالیت روزانه کاری آن ها است. این گروه با پیگیری های انجام شده صنفی و فردی هنوز موفق به تخصیص سهمیه بنزین برای خود نشده اند.
در این خصوص فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اظهار داشت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مجری اجرای این طرح است و فقط موارد ابلاغ شده را اجرا می کند. تا کنون هیچ ابلاغی برای اختصاص سهمیه بنزین به مربیان آموزشگاه های رانندگی صورت نگرفته و تا زمانی که در این باره تصمیمی از سوی نهادهای مربوطه صورت نگیرد، سهمیه ای برای آن ها در نظر گرفته نخواهد شد.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در ادامه تصریح کرد: مربیان آموزشگاه های رانندگی باید این مورد را به صورت صنفی پیگیری کنند و از صنف خود بخواهد تا موضوع را از طریق کارگروه مدیریت مصرف سوخت که در وزارت کشور مستقر است، درخواست و پیگیری کنند. در صورت ابلاغ دستور جدید در این خصوص، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آماده اجرای آن خواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد