موضوعات داغ

مدیرعامل یزدتایر در گفتگو با خودروبانک: شمارش معکوس برای رسیدن به تولید روزانه 12 هزار حلقه تایر

عکس نویسنده
مهدی اسدی
نویسنده
عکس مطلب اول
مدیرعامل یزدتایر با اشاره به آغاز سومین نمایشگاه زنجیره تأمین صنعت لاستیک گفت: این نمایشگاه بسیار خوب است، از این نظر که درواقع زنجیره ارزش صنعت تایر همه اینجا جمع شدن، درواقع ما با این نمایشگاه هم تولیدکنندگان مواد اولیه، هم تولیدکنندگان ماشین‌آلات، هم تولیدکنندگان قطعات یدکی و هرچه که با صنعت تایر مرتبط است رو ملاقات می‌کنیم.
اسکندر ستوده در ادامه درباره وضعیت تولید صنعت تایر گفت: وضعیت تولید بسیار خوب است و خوشبختانه صنعت تایر با توجه به مشکلاتی که بوده، نه‌تنها کاهش تولید نداشته است بلکه حدود 3 درصد هم افزایش تولید نسبت به پارسال داشته است، این در حالی است در رابطه با بعضی از سایزها افزایش خیلی بیشتر بوده و به‌عنوان‌مثال تایر پرایدی 30 درصد بیشتر از سال قبل تولیدشده و به بازار عرضه‌شده است.

یزد تایر

یزد تایر

او درباره تولید در مورد تایر خودروهای وارداتی نیز تصریح کرد: تایرهای خاص یا تایرهای ویژه غیر از تایرهای رینگ 13، 14 و 15 مثل تایرهای رینگ 16. 17، در صورت اقتصادی بودن تولید خواهد شد.
او ادامه داد: هم‌اکنون نیز دو نمونه از این تایرها رو در نمایشگاه معرفی‌شده است که یکی برای خودروهای ریچ زامیاد و دیگری برای خودرو پراید است.
ستوده ادامه داد: اگر ماشین‌آلات جدید نصب شود تا پایان سال بعد انشالله تایرهای رینگ 18 و 19 را هم تولید خواهیم کرد.
مدیرعامل یزدتایر درباره وضعیت تولیدات و واردات تایر نیز گفت: امسال 18 میلیون حلقه تولید خواهد شد، یعنی اگر تقریباً نیاز رو حدوداً 20 میلیون بگیریم، حدود 70 تا 80 درصد نیاز کشور تأمین می‌شود، در رابطه با تایرهای سنگین هم با حداکثر ظرفیت تولید و به بازار عرضه خواهد شد.
او در انتها نیز درباره برنامه‌های آتی شرکت یزدتایر گفت: ما در یزدتایر در حال حاضر 9 هزار حلقه در روز تولید می‌کنیم و به امید خدا در سه‌ماهه سال آتی سه دستگاه داریم که آماده نصب هستند و تولید ما از 9 هزار حلقه به 12 هزار حلقه در روز توسعه خواهد یافت و در گام بعدی برنامه داریم 15 هزار حلقه تولید در روز داشته باشیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد