موضوعات داغ

رینگ سیمی ۲۶ اینچی جدید فورجیاتو با قیمت ۱۱ هزار دلار عرضه می‌شود

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مایکل سیمکو مدیر طراحی جنرال موتورز نوامبر گذشته اعلام کرده بود رینگ‌های ۲۴ و ۲۶ اینچی به زودی وارد صنعت خودرو می‌شوند. اما فکر نمی‌کردیم پس از دو ماه شرکت فورجیاتو از رینگ آلیاژی ۲۶ اینچی رونمایی می‌کند.
این شرکت مستقر در لس‌آنجلس یک خودروساز نیست و در اغلب موارد تیونرها از رینگ‌های بزرگ برای خودروهای خاص استفاده می‌کنند، اما چون این اولین رینگ ۲۶ اینچی نیست که فورجیاتو تولید کرده، احتمالا به زودی شاهد افزایش چنین محصولاتی خواهیم بود. رینگ سیمی فورجیاتو از طراحی سنتی با ۱۲۷ اسپوک بهره می‌برد.
این شرکت تولیدکننده رینگ‌های سفارشی برای ساخت هر ست رینگ، سپرده ۵۰۰ دلاری قابل بازگشت دریافت می‌کند و فقط ۱۰۰ نمونه از این رینگ تولید خواهد کرد. قیمت یک ست کامل ۱۱ هزار دلار و قیمت فرمان شبیه رینگ که همراه آن عرضه می‌شود ۲ هزار دلار است. فورجیاتو برای خرید کل پکیج یعنی ست کامل رینگ ۲۶ اینچی همراه با فرمان تخفیف هزار دلاری در نظر گرفته است.
حرکت به سمت رینگ‌های بزرگتر کاملا طبیعی است، آن هم با توجه به اینکه خودروهای مفهومی به داشتن رینگ‌های بزرگ و غیرعادی مشهور هستند و چنین رینگ‌های بزرگی روی برخی از خودروها واقعا جذاب به نظر می‌رسند. اگرچه این رینگ ۲۶ اینچی از نظر طراحی خیلی جذاب نیست، اما نشان می‌دهد به زودی شاهد ورود رینگ‌های بزرگتر به صنعت خودرو خواهیم بود.
تحویل این رینگ‌ها از ماه فوریه آغاز می‌شود. فورجیاتو اعلام کرده تمام این رینگ‌ها با قطعات آمریکایی ساخته می‌شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد