موضوعات داغ

از گازسوز کردن رایگان خودروها چه خبر؟

عکس مطلب اول
حسن قلی پور مدیر طرح سی ان جی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای عالی اقتصادی دولت با پرداخت مبلغ 6500 میلیارد تومان کمک بلاعوض، می توان تمامی خودروهای عمومی بنزینی که حدود یک میلیون و 400 هزار دستگاه انواع تاکسی، وانت، ون و دیگر مسافربرهای شخصی را دوگانه سوز کرد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی ادامه داد: با سهمیه بندی بنزین استفاده از سوخت سی ان جی افزایش یافته و هم اکنون روزانه 24.3 میلیون متر مکعب سی ان جی مصرف می شود. همچنین میزان ثبت نام برای گازسوز کردن خودروها نسبت به هفته گذشته 50 درصد افزایش داشته و ما در نظر داریم این میزان را افزایش دهیم و تا کنون نیز استقبال خوبی صورت گرفته است.
مدیر طرح سی ان جی شرکت پخش فرآورده های نفتی در پاسخ به این سوال که کار‌های نهایی تایید مراکز چه زمانی انجام می‌شود، گفت: درنهایت تا دو هفته دیگر، این مراکز مورد تایید قرار می‌گیرند و اقدامات لازم در این راستا انجام می‌شود و مردم می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند. البته مردم می توانند با هزینه خودشان به این مراکز مراجعه کنند، اما با توجه به اینکه احتمالا دو هفته دیگر قرارداد منعقد خواهد شد و پس از آن ما می توانیم مخازن را به صورت رایگان به مراکز مشخص شده ارسال کنیم.
قلی پور نفتی درباره ظرفیت انجام این کار، گفت: این مساله به میزان ظرفیت کارگاه‌ها بستگی دارد، اما می‌توان گفت که تقریبا در هر شرکت کارخانه مخزن حدودا ۱۵ هزار تبدیل در هر ماه صورت می‌گیرد، به عبارت دیگر در هر کدام از هفت کارخانه، امکان تبدیل ۱۵ هزار مخزن وجود دارد و قصد داریم تا این ظرفیت را تا عید به ۳۰ هزار افزایش دهیم.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/23
بشتابید زودتر ماشین هاتون رو دو گانه سوز کنید.‌ وقتی همه ماشین ها دو گانه سوز شد گاز رو هم گرون میکنن. مهم این وسط پول مخازن روی دست صاحبش مونده بود که به خیر و خوشی وصول شد.