موضوعات داغ

اختلاف ۲۰ میلیونی کوییک آر از کارخانه تا بازار؛ تفاوت کوییک آر و کوییک معمولی در چیست؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
کوییک آر (Quik-R) به پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۴ سیلندر ۸ سوپاپ مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می نماید. گفتنی است تحویل این خودرو به خریداران آن از هفته گذشته آغاز شده و خودرویی که با قیمت قطعی حدود ۶۹ میلیون تومان به دست خریداران آن رسیده این روزها با رقم های بسیار بالاتر در بازار آزاد عرضه می شود.
مالکان کوییک آر این خودرو را با حاشیه سود حدودا ۲۰ میلیون تومانی با قیمت هایی بین ۸۷ تا ۹۰ میلیون تومانی در سایت های خرید و فروش خودرو عرضه کرده اند.
کوییک آر نه تنها در بحث ترکیب رنگ و نوع رینگ، تریم داخلی و برخی قطعات جانبی و ظاهری با کوییک دنده ای تفاوت است بلکه از نظر کیفیت هم با توجه به پتانسیل موجود در‌پارس خودرو و همچنین سختگیری های این شرکت در مباحث کیفیت، نمرات منفی بسیار کمتری نسبت به کوییک معمولی دارد و از این حیث توانسته با کیفیت بالاتری تولید و تحویل مشتریان شود.
به نظر می‌رسد این اختلاف قیمت بازار و کارخانه بعد از ورود کوییک آر به خط تولید پارس خودرو و پیشینه این خودروساز در تولید محصولات باکیفیت بوجود آمده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/10/30
متاسفانه یه عمریه خریداران تو ایران دارن یا فریب کارخانه ها رو میخورن یا دلال ها
یه زمانی مجبور بودن 20 سال پیکان سفید سوار شن.یه زمان که خودرو سازا به واسطه برجام با التماس ماشین قسطی میدادن نمیخریدن چون دلال ها کمپین راه انداختن...
بعدشم به حرف چند تا دلال یه سری ماشین مثل ساندرو که خدایی نه راحتی داره نه آپشن کردن اسطوره،الانم نوبت این تیبا بزک کرده است خوب برادر من کوییک فول پلاس با گیربکس بلژیکی و اون همه آپشن از این ماشین 10 ت گرون تره
آپشن هایی که ماشین های 300 به بالا دارن
چه اسراری دارید هرچی دلال ها میگن میخرید همین ماشین دو روز دیگه ثبت نامشه 69 ت
با خرید 90 ت فقط اشتها دلال ها رو زیاد میکنین که تعداد بیشتری ثبت نام کنن.....