موضوعات داغ

بزرگ‌ترین نمایشگاه آنلاین خودروی کشور را در جیب خود داشته باشید

عکس مطلب اول
خرید و فروش خودرو در قرن 21 انقلابی بزرگ داشته‌است؛ همان‌طور که اینترنت و تکنولوژی در بخش‌های مختلف نفوذ انکارناپذیری داشته‌اند، بازار خودرو نیز از این قاعده مستثنا نبوده و شاهد تغییرات محسوسی در نحوه خرید خودرو بوده‌ایم. اما متاسفانه این روش‌های جدید نیز در بعضی مواقع حتی از روش‌های سنتی مانند مراجعه به نمایشگاه خودرو و بازار هفتگی (چیتگر) خطرناک‌تر است و می‌تواند خسارت‌های چنده میلیونی را برای خریدار به‌ همراه داشته‌باشد.
اما چطور می‌توان خرید خودروی کارشناسی‌شده از طریق موبایل را تجربه کرد؟ آیا اصلا می‌توان با خیالی راحت معامله خودرو را انجام داد؟ آیا بستری فراهم شده‌است که بالاخره پس از سال‌ها بتوان از طریق موبایل و اینترنت اقدام به خرید و فروش خودرو کرد؟
در ادامه ابتدا با چالش‌های خرید خودرو آشنا خواهید شد و در انتها، اپلیکیشن اندروید خرید و فروش خودروهای کارشناسی را به شما معرفی خواهیم کرد که تجربه‌ای جدید و شیرین در معاملات خودرو محسوب می‌شود.
چالش‌های خرید و فروش خودرو
1. قیمت‌گذاری دقیق خودرو
تعیین قیمت دقیق خودرو را می‌توان یکی از مهم‌ترین مسائل معاملات خودرو دانست. زیرا در چالش‌های دیگر، اگر ضرر کنید ممکن است سرتان کلاه بگذارند اما اگر نتوانید قیمت دقیق خودرو را مشخص کنید، در اصل خودتان سر خودتان کلاه‌گذاشته‌اید. پس بهتر است به‌دنبال روشی برای خرید و فروش باشید که در آن، قیمت دقیق خودرو مشخص باشد.
2. کارشناسی خودرو پیش از خرید خودرو
کارشناسی خودرو اغلب برای شخص خریدار مهم است؛ شما اگر خریدار خودرو باشید، چگونه از نحوه استفاده فروشنده از خودرو مطلع می‌شوید؟ آیا خودرو از لحاظ فنی سالم است؟ آیا آپشن‌ها همچنان کارایی خود را دارند؟ و از همه مهم‌تر؛ اوضاع بدنه خودرو به‌چه‌صورت است؟
این سوالات بدون‌شک از طرف خریدار پیش می‌آید اما اینکه فروشنده حقیقت را بازگو می‌کند یا نه در هاله‌ای از ابهام است. متاسفانه بیش از 80 درصد فروشندگان حقیقت را در خصوص آسیب‌های خودرو اعلام نمی‌کنند. پس بهتر است قبل از خرید هر خودرو از کارشناسی استفاده کنید؛ اما دست نگه‌دارید؛ به‌طور میانگین هر خریدار حداقل 3 الی 5 خودرو را بررسی می‌کند تا به خودروی ایده‌آل خود برسد؛ این یعنی 5 بار هزینه کردن برای کارشناسی؛ از طرفی حداقل قیمت کارشناسی خودرو، 100 هزارتومان است و تا یک میلیون تومان هم می‌رسد. به‌نظر شما بهتر نیست سراغ نمایشگاه آنلاینی بروید که تمامی خودروهای آن کارشناسی‌شده‌اند؟
3. هدر رفتن وقت
وقت طلاست؛ این یکی از قوانین قرن 21 است. اما شما اگر بخواهید با روش‌های قدیمی اقدام به خرید و فروش خودرو کنید، باید زمان زیادی را برای این امر بگذارید. حتی مراجعه به سایت‌های آگهی نیز می‌تواند زمان زیادی از شما بگیرد و باید 24 ساعته آماده پاسخ‌گویی باشید.

همراه مکانیک

همراه مکانیک


اپلیکیشن همراه مکانیک، تبدیل رویا به واقعیت
بیایید کمی رویاپرداز باشیم؛ فکر کنید بستری فراهم شده‌است که در آن می‌توانید بدون اتلاف وقت و با خیال راحت اقدام به‌خرید و فروش خودرو کنید. روشی که در آن نه سرتان کلاه می‌رود نه وقت‌تان هدر.
بهترین مرجع قیمت روز خودروهای بازار ایران، اپلیکیشن همراه مکانیک است؛ اما با توجه به درخواست‌های مکرر کاربران، بخش نمایشگاه همراه مکانیک نیز در اپلیکیشن در دسترس قرار گرفت. شما با دانلود اپلیکیشن همراه مکانیک می‌توانید بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده کشور را در دست خود داشته‌باشید. در اپلیکیشن همراه مکانیک بستری فراهم شده‌است که می‌توانید با خیال راحت اقدام به‌خرید و فروش خودرو کنید.
از جمله ویژگی‌های اپلیکیشن همراه مکانیک
• تعیین قیمت خودروی صفر و دست دوم به‌صورت روزانه
• فروش رایگان خودرو
• خرید خودروی کارشناسی‌شده با گارانتی
• درخواست کارشناسی خودرو
• مدیریت نوسانات قیمت خودروی مدنظر
فروش رایگان خودرو توسط اپلیکیشن همراه مکانیک
اگر قصد فروش خودرو داشته باشید کافی است در قسمت فروشنده خودرو هستم اطلاعات خودتان رو ثبت کنید. مشاورهای همراه مکانیک با شما تماس می‌گیرند و خودرو از طرف شرکت به صورت رایگان کارشناسی می‌شود و همراه با عکس روی سایت و اپلیکیشن همراه مکانیک و همه سایت‌های آگهی خودرو قرار می‌گیرد.
از این به بعد یک مشاور اختصاصی مسئول فروش خودروی شماست. مشاور همراه مکانیک به تماس‌های خریداران جواب می‌دهد و زمان بازدید را با توجه به وقت خالی شما تنظیم می‌کند. خریدارهایی که مشاور همراه مکانیک برای بازدید می‌فرستد از یک فیلتر اولیه رد شده‌اند و در نتیجه فقط خریدار واقعی اجازه بازدید از خودروی شما را دارد؛ به همین راحتی و بدون دغدغه و البته بدون هزینه خودروی شما فروخته می‌شود. ضمن اینکه یک مشاور حقوقی هم در زمان نوشتن قولنامه در کنارتان هست تا نگرانی بابت مسائل حقوقی نداشته باشید.

خرید خودرو توسط اپلیکیشن همراه مکانیک
اگر قصد خرید خودرو دارید کافی است در قسمت خریدار خودرو هستم اطلاعات خودروی مدنظر را ثبت کنید. در خدمت خرید سفارشی یک مشاور با شما تماس می‌گیرد و قادر هستید هر سوالی در خصوص خرید خودرو دارید از مشاور همراه مکانیک بپرسید. بعد از انتخاب نهایی خودرو با توجه به بودجه و شرایط شما، مشاور همراه مکانیک در همه جا به دنبال ماشین مدنظرتان می‌گردد، آن را پیدا می‌کند، با فروشنده مذاکره می‌کند، خودرو کارشناسی می‌شود و فقط خودروهای مطابق با نظر شما آن هم به صورت کارشناسی‌شده و مطمئن به شما معرفی می‌شود.
علاوه بر همه این‌ها اگر در حال خرید خودرو هستید، در هر لحظه می‌توانید از خدمت کارشناسی خودرو در محل همراه مکانیک استفاده کنید. کافی است در اپلیکیشن همراه مکانیک در قسمت خریدار خودرو هستم وارد بخش کارشناسی شده و ثبت سفارش کنید. نیم ساعت بعد از ثبت نهایی شما، کارشناس همراه مکانیک پیش شماست.
برای دانلود اپلیکیشن همراه مکانیک کلیک کنید
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد