موضوعات داغ

دوج چلنجر هلکت 2019 را با بدنه چارجر کلاسیک سفارش دهید!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
دوج یکی از خودروسازان مطرح آمریکایی است که مدل‌های جدید و کلاسیک آن به یک اندازه در میان خودرودوستان شهرت دارند، بنابراین افراد مختلفی به دنبال ایجاد ترکیبی از خودروهای جدید و کلاسیک دوج هستند. یک تیونر آمریکایی این ایده را به مرحله اجرا در آورده و موفق شده ترکیبی از بدنه دوج چارجر کلاسیک مدل 1969 و قوای فنی دوج چلنجر هلکت 2019 را تولید کند. مدل بازسازی شده از دوج چارجر کلاسیک قرار است یادآور روزهای خوش این خودرو در دهه هفتاد میلادی باشد.
تمامی مراحل ساخت این خودرو اعجاب انگیز توسط کارگاه Six12 Auto Worx انجام شده که به ساخت بدنه‌های سفارشی برای خودروها شهرت دارد. پرسنل این کارگاه ابتدا یک دوج چلنجر هلکت 2019 خریداری کرده و کل بدنه خودرو را جدا کردند. سپس بدنه دوج چارجر 1969 طراحی شده و برای نصب روی خودرو آماده گردید. این بدنه از فریم کلاسیک خود فاصله گرفته و از جنس فیبرکربن ساخته شده تا بسیار سبک باشد. این کار برای تیم به هیچ عنوان ساده نبود، چرا که ابعاد دو ماشین کلاسیک و جدید به کلی متفاوت هستند. در نتیجه عقب خودرو از حالت عادی پهن‌تر شده و بیشتر شبیه به دوج چلنجر فعلی از آب در آمده است. نتیجه نهایی را می‌توان برداشتی مدرن از دوج چارجر کلاسیک قلمداد کرد.

دوج

دوج

محصول نهایی این کارگاه به رنگ بنفش آب‌نباتی رنگ‌آمیزی شد که رنگی خاطره انگیز برای محصولات دوج محسوب می‌شود. فضای داخلی خودرو کاملا دست نخورده باقی مانده و بنابراین شما ظاهری کلاسیک را با فضای داخلی مدرن به صورت همزمان خواهید داشت. خودروهای کلاسیک معمولا سواری نرمی ندارند و بنابراین راحتی فضای داخلی برای سرنشینان مهم خواهد بود. کارگاه آمریکایی تاکنون 10 دستگاه از این خودرو را به تولید رسانده که در حراجی‌های مختلف با قیمت تقریبی دویست هزار دلار به فروش رسیده‌اند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد