موضوعات داغ

فراری برای دومین سال پیاپی قدرتمندترین برند سال شد

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
آیا به دنبال یک سرمایه‌گذاری خوب در سال ۲۰۲۰ هستید؟ روی فراری سرمایه‌گذاری کنید، چون این خودروساز ایتالیایی برای دومین سال پیاپی به عنوان قدرتمندترین برند سال انتخاب شد. این شرکت در گزارش سالانه آژانس برند فایننس که ارزیابی برندهای مختلف را برعهده دارد، توانست براساس شاخص قدرت برند نمره ۹۴.۱ از ۱۰۰ بگیرد. فقط ۱۲ برند در دنیا موفق شدند جزو برترین برندهای سال قرار بگیرند و فراری صدرنشین آن‌ها بود.
دیوید هیگ رئیس آژانس برند فایننس در این باره گفت:
فراری همچنان توسط مردم دنیا مورد ستایش قرار می‌گیرد و برند برجسته آن این قدرت را بازتاب می‌کند. جای تعجب نیست که هر کسی توانایی خرید یک فراری را ندارد، کیف یا ساعتی با آرم این برند را می‌خرد. اما همچنین مهم است که مدیران این شرکت برنامه‌ریزی خوبی برای آینده برند داشته باشند و به لایسنس محصولات خودشان بیشتر توجه کنند.
فراری سال گذشته هم با کسب نمره ۹۴.۸ از ۱۰۰ و با پشت سر گذاشتن ۱۹ برند بزرگ از جمله مک‌دونالد، کوکا کولا و دیزنی توانست لقب قدرتمندترین برند سال را از آن خود کند. سال گذشته ارزش این برند ۹٪ افزایش یافت و به رقم ۹.۱ میلیارد دلار رسید، که عامل اصلی آن فروش عالی محصولات این شرکت بود.
فراری در سال ۲۰۱۹ از پنج مدل جدید رونمایی کرد. SF90 استراداله و فراری روما که هردو بخش جدیدی از بازار خودرو را هدف قرار دادند و باعث پیشرفت شرکت در سال ۲۰۲۰ خواهند شد. این شرکت همچنین قراردادی با گروه طراحی پوشاک جورجیو آرمانی بسته تا فروش محصولات مختلفش مثل تیشرت، عینک آفتابی و اسباب‌بازی‌ را افزایش دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد