موضوعات داغ

آماده کردن خودرو برای زمستان به روش آلمانی + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
آماده کردن خودرو برای عملکرد خوب در زمستان برای هر راننده‌ای خیلی جدی و مهم است، اما دلیل نمی‌شود با آن شوخی نکنیم. پس با آرامش کامل این راهنمای طنز درباره آماده کردن خودرو برای زمستان را تماشا کنید.
مهم‌ترین بخش هر خودرو تایرهای آن هستند. هیچ موتور قدرتمندی نمی‌تواند استفاده از تایرهای نادرست را جبران کند. اگر فکر می‌کنید تایرهایی که در تابستان زیر خودرو شما بوده می‌توانند در زمستان هم عملکرد خوبی داشته باشند، کاملا اشتباه می‌کنید. فکر می‌کنید تایرهای شما می‌توانند به عنوان برف‌شکن عمل کنند، باز هم در اشتباهید.
پس از اینکه خودرو خود را به تایرهای زمستانی مناسب مجهز کردید، باید به فکر ترمز خودرو هم باشید. خودرویی با یک سری لنت و روتور جدید خیلی ایمن‌تر از خودرویی است که لنت‌های آن طی مرور زمان صاف شده‌اند.
مایعات درون خودرو هم عضو مهمی در سیستم پیچیده آن هستند. مثل خون در رگ‌های انسان، این مایعات هستند که خودرو را زنده نگه می‌دارند. مایعات خودرو باید به صورت مداوم تعویض شده و سطح آن‌ها همیشه چک شود. روغن ترمز و روغن موتور در سلامت خودرو نقش مهمی دارند.
رانندگی در زمستان باعث کثیف شدن بیشتر شیشه‌ها می‌شود، پس نصب یک سری برف‌ پاک‌کن جدید در این زمینه به شما کمک زیادی می‌کند. در زمان رانندگی باید بتوانید جلوی خود را ببینید و یک دست برف پاک‌کن قدیمی ممکن است برای شما دردسرساز شوند.
هرگز این نکته را فراموش نکنید که اگر از خودرو خود مراقبت کنید، آن هم از شما مراقبت خواهد کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد