موضوعات داغ

درگ جذاب بین تسلا، پورشه 911، بی ام و M8 و آئودی R8 + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
به بهترین مسابقه درگی که طی این مدت خواهید دید خوش آمدید. این درگ با حضور پنج خودرو قطعا مورد توجه همه قرار می‌گیرد، چون در آن شاهد حضور یک شاسی بلند الکتریکی، یک ابرخودرو موتور وسط، کوپه‌های آلمانی و یک سدان خیلی سریع هستیم. کدامیک از این شرکت‌کنندگان در یک مسابقه درگ سریع‌تر هستند؟
در ابتدا تسلا مدل X P100D را داریم که از دو موتور الکتریکی استفاده می‌کند و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر ۲.۹ ثانیه دارد. این شاسی بلند قدرتمند با مسابقات درگ غریبه نیست چون قبلا هم دیده‌ایم که موفق شده چندین ابرخودرو را در درگ شکست دهد.
در طرف دیگر، آئودی R8 پرفورمنس را داریم که از موتور V10 با قدرت ۶۲۰ اسب بخار در کنار گیربکس ۷ سرعته بهره می‌برد. این باعث شده شتاب ۰ تا ۱۰۰ این مدل ۳.۲ ثانیه باشد و سرعت نهایی آن به ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت برسد. به لطف سیستم رانندگی تمام چرخ محرک کواترو، این مدل مشکلی برای انتقال قدرت موتورش به چرخ‌ها ندارد.
اگر از ابرخودروهای موتور وسط خوشتان نمی‌آید، شاید پورشه ۹۱۱ کاررا 4S موتور عقب مورد توجه شما قرار بگیرد. این مدل از موتور ۳ لیتری شش سیلندر خطی با قدرت ۴۵۰ اسب بخار بهره می‌برد که در کنار گیربکس دوکلاچه PDK پورشه قرار گرفته است. سیستم تمام چرخ محرک پورشه هم در این مسابقه کمک زیادی به کاررا 4S می‌کند.
اگر از خودروهایی با موتور جلو خوشتان می‌آید، در این مسابقه هم شاهد حضور دو مدل آلمانی با موتور V8 توئین توربو هستیم. ابتدا بی ‌ام ‌و M8 کامپتیشن کوپه که از موتور ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو با قدرت ۶۱۷ اسب بخار استفاده می‌کند و شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن ۳ ثانیه است. اگر خودرویی با چهاردر را ترجیح می‌دهید، مرسدس ای‌ام‌جی GT63S هم در این مسابقه حضور دارد. این سدان از موتور ۴ لیتری V8 توئین توربو با قدرت ۶۳۰ اسب بخار بهره می‌برد که شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن را در محدوده ۳.۱ ثانیه قرار می‌دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد