موضوعات داغ

در دهه مبارک فجر، ایران خودرو دو محصول جدید رونمایی خواهد کرد

عکس مطلب اول
در جریان گردهمایی جهادگران عرصه تولید و خودکفایی کشور، مازیار بیگلو به عنوان دبیر انجمن قطعه سازان کشور اعلام کرد که ایران خودرو در دهه مبارک فجر از دو خودروی جدید رونمایی خواهد کرد که زنجیره تامین و قطعه سازان نیز در این رونمایی شریک خواهند بود.
مازیار بیگلو ضمن تشکر از مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو برای اصلاح قیمت قطعات و پرداخت عادلانه مطالبات قطعه سازان، اعلام کرد که گروه صنعتی ایران خودرو در دهه مبارک فجر از دو محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد. وی در صحبت های خود با اشاره به تحریم های بین المللی و عبور از سختی ها و موانع تحریم ها، اضافه می کند که ما تا آخر در کنار خودروسازان ایستاده ایم، اما در حال حاضر قیمت مواد اولیه عقلانی نیست و باید با قیمت تمام شده این مواد به ما داده شود تا هزینه های تولید منطقی باشد، هرچند جامعه ظرفیت افزایش بیشتر قیمت خودرو در سال جاری را نخواهد داشت و علاوه بر این، هرگاه قیمت خودرو افزایش پیدا کرده، نارضایتی مردم از کیفیت خودروهای داخلی نیز بیشتر و بیشتر شده است.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/11/11
سمند سورن و lx با موتور ef7+ با تغییر چراغ و داشبورد
رانا + با تغییر چراغ و داشبورد
و انبوهی از خودرو های هیبریدی و شاسی بلند تا سال 2021
شمسی
1398/11/11
احتمالا سورن و سمند یا رانا ی جدید باشه بعید میدونم محصوله به معنای واقعیه جدید رونمایی بشه
1398/11/12
حتی اگه لامبورگینی هم بتونید بزنید (که عمـــرا بتونید!) با توجه به نابالانسی دخل و خرج مردم هیچ موفقیتی نخواهد داشت.اگه حقوق پایه شد ماهی 10 میلیون اونوقت فروش سمند سورن 160 میلیونی شما هم رونق میگیره وگرنه که هیچ