موضوعات داغ

درگ مک ‌لارن اسپیدتیل با جت جنگنده F-35 در برنامه تخت گاز +‌ فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
تقریبا ده سال پیش برنامه تخت گاز مجری خودش ریچارد هموند را با مسابقه بوگاتی ویرون در برابر یوروفایتر تایفون در شرایط سختی قرار داد. مسابقه بین خودرو و جت جنگنده همیشه یک مسابقه قابل پیش‌بینی است چون می‌دانیم همیشه جت جنگنده برنده خواهد شد، حتی اگر با یک بوگاتی روبرو باشد.
حالا تخت گاز دوباره همان کار را این بار با یک مجری و خودرو متفاوت و یک جت جنگنده پیشرفته‌تر انجام داده است. در همین حین که تکنولوژی پیشرفت کرده، انجام مسابقات جالب اما بیهوده هم گسترش یافته است.
این بار مک ‌لارن اسپیدتیل نماینده وسایل نقلیه چهارچرخ شده است. این ابرخودرو بریتانیایی تمام امکانات لازم برای مقابله با یک جت جنگنده را دارد؛ یک موتور M840T مک‌لارن و پیشرانه هیبریدی که قدرت آن را بیشتر کرده است. این دو در کنار هم توان ۱۰۳۶ اسب بخار تولید می‌کنند که نهایت سرعت ۴۰۲ کیلومتر بر ساعت را برای اسپیدتیل به ارمغان آورده است. کریس هریس رانندگی این مک‌لارن را برعهده دارد.
اما رقیب او یک جت جنگنده معمولی نیست، بلکه جدیدترین و پیشرفته‌ترین آن‌ها یعنی F35 است. البته همان‌طور که در ویدیو مشخص است نیازی نیست درباره قدرت فوق‌العاده F35 حرفی بزنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد