موضوعات داغ

واکنش مدیرعامل ایران خودرو به ثبت نام با ربات

عکس مطلب اول
فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو درباره میزان تحویل خودرو به مردم گفت: در سه ماه گذشته بیش از 150 هزار خودرو به مردم تحویل داده شده که بی سابقه بوده است. این میزان تحویل معادل تعدادی است که در 6 ماهه قبل تحویل داده شده است. همه در تلاشیم تا بتوانیم یک خودروی بیشتر تولید و تحویل مردم دهیم و حتی در روزهای تعطیل نیز در حال تحویل خودرو به مردم هستیم.
به گزارش خودروبانک و به نقل از گسترش نیوز، وی ادامه داد: این موضوع که خودروسازان علاقمند به تحویل خودرو به مردم نیستند به هیچ وجه صحت ندارد. نگرانی ما مربوط به مردم است تا ابتدا خودروها را تحویل دهیم. ما یک ریال به نرخ خودروها اضافه نکردیم. در هر بازاری یکی از پیک‌ قیمت‌ها در بهمن و اسفند است. ما تلاش می کنیم تا فرصت برابری را برای خرید خودرو توسط مردم فراهم کنیم.
مدیرعامل ایران خودرو در ادامه بیان داشت: در مجموعه ما هیچ رانتی برای کسی در فروش خودروها داده نشده است. البته شاید در زمان افزایش بیش از حد تقاضا برخی از افراد با توجه به زیرساخت های بهتر یا سرعت اینترنت بیشتر بتوانند ثبت نام انجام دهند.
مقیمی در پایان در واکنش به ثبت نام با ربات گفت: سیستمی در نظر گرفته شده تا امکان ثبت نام با ربات امکان پذیر نباشد. همچنین اگر فردی را می شناسید که در زمینه ثبت نام پولی دریافت می کند، آن را به بنده معرفی کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1401/6/9
مقیمی توی گوگل سرچ کن ربات ثبت نام خودرو دیزل ایران خودرو فروشنده ها را ببین نیازی نیست بیان بهت معرفی کنند ، به راحتی دارند فعالیت میکنند . باشه مقیمی
1401/9/22
خدا ازتون نگذره سه ماه نمیتونم ثبت نام کنم وام گرفتم هر ماه قسمت میدم بخدا ازتون شکایت میکنم
ون کاری دیگه ای از دستم بر نمیاید