موضوعات داغ

خواب زمستانی نهادهای ناظر بر بازار خودرو

عکس مطلب اول
وزارت صمت با وجود افزایش چشمگیر قیمت خودرو سکوت کرده و سازمان حمایت نیز در حد یک نهاد تشریفاتی عمل می کند و تمایلی به حوزه نظارت بر بازار خودرو ندارد. حال باید پرسید که مسئول این نابسامانی بازار خودرو کیست و باید یقه چه کسی را گرفت؟
به گزارش خودروبانک و به نقل از تسنیم، هفته گذشته بازار خودرو شاهد رشد چشمگیر قیمت ها در بازار خودروهای داخلی بود، به نحوی که این بازار بین 3 تا 23 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد. این در شرایطی است که مسئولان نظارت بر بازار سکوت کرده اند و هیچ خبری از برنامه ریزی برای مدیریت بازار خودرو در شب عید نیست.
در حال حاضر مشخص نیست ما با کدام مرجع برای بررسی بازار خودرو طرف هستیم تا چگونگی ساماندهی بازار را از آن جویا شویم. گویا در شرایط پایانی سال که نیاز مردم در خرید کالا از جمله خودرو افزایش پیدا می کند بازار رها شده و کسی هم حاضر به پاسخگویی نیست.
اکنون باید از وزارت صمت پرسید که چرا در مقابل اتفاقات بازار خودرو سکوت کرده و چرا سازمان حمایت تمایلی به حوزه نظارت بر بازار خودرو ندارد و به یک نهاد تشریفاتی تبدیل شده و بازار را رها کرده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/11/20
سلام.مقصر مردم هستند که دلال شده اند وبه همدیگر رحم نمی کنند.به هر راهی دست می زنند برای پول اگر مملکت را دوست داشتند سرمایه شان را وارد بورس می کردنند. باید تمام این بنگاه ها را تعطیل کنید.همین ها هم مقصرند دولت مقصر نیست.‌ما مقصریم.