موضوعات داغ

چرا باید بیمه رو آنلاین بخریم؟

عکس مطلب اول
شاید تا همین چند سال گذشته کسی فکر نمی‌کرد خرید کالا و خدمات را بدون نیاز به مراجعه مستقیم و در کمترین زمان ممکن انجام دهد. خرید آنلاین با مزیت‌هایی که دارد توانسته اعتماد مردم را به خود جلب کند. خوشبختانه صنعت بیمه هم از قافله عقب نمانده و در حال حاضر امکان خرید آنلاین بیمه نیز فراهم شده که به افراد کمک می‌کند از شرایط و قیمت بیمه استعلام بگیرند و در نهایت بیمه‌نامه خود را با آگاهی سفارش دهند.

مزایای خرید آنلاین بیمه چیست؟

خرید بیمه اینترنتی از بیمیتو

خرید بیمه اینترنتی از بیمیتو

چرا باید بیمه را به صورت آنلاین تهیه کنیم؟ شاید این مهمترین سوالی باشد که در خصوص خرید اینترنتی بیمه مطرح می‌شود. همه ما در طول زندگی خود با بیمه سروکار داریم و به نوعی خرید، استعلام و یا استفاده از بیمه‌نامه را تجربه کرده‌ایم. وقتی صحبت از بیمه می‌شود شاید خیلی از ما به یاد بیمه شخص ثالث بیفتیم؛ زیرا بیمه شخص ثالث بیمه اجباری برای خودرو است. بسیاری از رانندگان نمی‌دانند هنگام خرید این بیمه باید به چه نکاتی توجه کنند و یا این که بهتر است بیمه ثالث را از کدام شرکت بیمه تهیه کنند؟ بیمه شخص ثالث خسارت جانی و مالی اشخاص ثالث و همچنین خسارت جانی راننده قصر را جبران می‌کند. یک مسئله‌ای که افراد آن را نمی‌دانند یا نسبت به آن بی‌توجه هستند، اهمیت افزایش پوشش مالی بیمه شخص ثالث است؛ زیرا این بیمه در حالت عادی خسارات مالی اشخاص ثالث را تا سقف 9 میلیون تومان جبران می‌کند اما افراد می‌توانند سقف پوشش مالی بیمه‌نامه را افزایش دهند و از این طریق در زمان بروز حادثه حداکثر تا سقف 180 میلیون تومان از شرکت بیمه خسارت دریافت کنند. خرید آنلاین همچنین به شما کمک می‌کند سطح توانگری، تعداد شعب پرداخت خسارت و زمان پاسخگویی به شکایت را در شرکت‌های مختلف مشاهده کنید و سپس بهترین بیمه را سفارش دهید.
اما فرقی نمی‌کند قصد تهیه چه بیمه‌ای را داشته باشیم چون در هر صورت خرید آنلاین بیمه به ما کمک می‌کند خرید مطمئنی را انجام دهیم. در ادامه مزایای خرید آنلاین بیمه را بررسی می‌کنیم:
صرفه جویی در زمان: خرید سنتی بیمه، مستلزم مراجعه مستقیم بیمه‌گزار به نمایندگی‌های بیمه و صرف وقت است. اما با استفاده از خرید اینترنتی بیمه، در هیچ مرحله‌ای نیاز به مراجعه مستقیم وجود ندارد.
امکان مقایسه: شاید مهمترین مزیت خرید آنلاین بیمه، امکان مقایسه قیمت و شرایط باشد. همان طور که می‌دانید شرکت‌های زیادی خدمات بیمه‌ را ارایه می‌دهند. بعضی مواقع می‌بینیم برای یک بیمه در شرکت‌های مختلف تا چند هزار تومان اختلاف قیمت وجود دارد. همان طور که می‌دانید این امکان وجود ندارد که فرد به راحتی به همه شرکت‌های بیمه سر بزند و برای بیمه مورد نیاز خود استعلام بگیرد. با استفاده از خرید آنلاین بیمه می‌توان قیمت، پوشش‌ها و سقف تعهدات شرکت‌های مختلف را مشاهده و مقایسه کرد و در نهایت بهترین بیمه را سفارش داد.
ارسال بیمه‌نامه به صورت رایگان: با خرید اینترنتی بیمه، بیمه‌گزار نگرانی بابت دریافت بیمه‌نامه ندارد؛ زیرا بیمه‌نامه به صورت رایگان برای وی ارسال می‌شود.

خرید آنلاین بیمه با بیمیتو
بیمیتو سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه است که همه ابزارهای لازم برای خرید مطمئن بیمه را در اختیار شما قرار می‌دهد. هر کس برای خرید خود اولویت‌هایی در نظر می‌گیرد یک نفر می‌خواهد ارزانترین بیمه را تهیه کند و فرد دیگری می‌خواهد برای خطرات بیشتری تحت پوشش بیمه قرار بگیرد. با استفاده از بیمیتو می‌توان بیمه‌ای را تهیه کرد که هم مطابق با نیاز فرد باشد و هم از لحاظ اقتصادی برای بیمه‌گزار مقرون به صرفه باشد.
این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد