موضوعات داغ

نگاهی نزدیک به ماکت آئودی RS7 ، رعایت جزئیات در سطحی فوق‌العاده + فیلم

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
مدل‌های دایکست نمونه مرسوم ماکت‌ها در دنیای امروز هستند که معمولا به واسطه رعایت سطح بالای جزئیات شهرت دارند. میزان تقلید یک ماکت دایکست از نمونه واقعی بسیار بالاست و در اکثر نمونه‌های ساخته شده مشتری می‌تواند درب‌ها را باز کرده یا چرخ‌ها را بچرخاند. با این حال یک کانال یوتیوبی تصمیم گرفته تا این سطح جزییات را به استاندارد بالاتری ارتقا دهد. این کانال یک ماکت آئودی RS7 سایز 1:18 را گرفته و نسبت به نصب علایم روشنایی در آن اقدام کرده است.
تمامی چراغ‌های خودرو در ماکت آئودی RS7 با دقت شبیه سازی شده‌اند و شاهد ارایه ترکیب رنگ‌های گرم و سرد در لامپ‌های این ماکت سایز 1:18 هستیم. با باز کردن درب‌های خودرو و ورود به قسمت درونی ماکت آئودی RS7 یک غافلگیری جالب منتظر شماست. تیم سازنده این ماکت تمام تلاش خود را به کار گرفته و موفق شده قسمت ابزار دیجیتال سرگرمی آئودی RS7 را بدون کم و کاست بازسازی کند. نمایشگر سیستم چندرسانه‌ای خودرو کاملا پویا بوده و از عملکرد آن شگفت‌زده خواهید شد.

ماکت آئودی RS7

ماکت آئودی RS7

البته تمامی اصلاحات صورت گرفته در ماکت آئودی RS7 به سیستم نورپردازی خلاصه نمی‌شوند. دکمه‌های فیبرکربن جایگزین دکمه‌های عادی خودرو شده و چرخ‌های سفارشی نیز به جای رینگ و لاستیک معمول ماکت نشسته‌اند که وزن کمتری نسبت به مدل عادی دارند. چراغ‌های ماکت آئودی RS7 با استفاده از سوئیچ‌های مغناطیسی قابل کنترل هستند. البته تمامی چراغ‌ها با این سوئیچ‌ها روشن نمی‌شوند. برای مثال جهت مشاهده چراغ صندوق ماکت آئودی RS7 نیاز دارید تا درب صندوق این خودرو را باز کنید. اگر مایل به مشاهده این ماکت جذاب و دیدنی هستید، می‌توانید ویدیو زیر را دنبال کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/4/6
سلام این ماشین چنده قیمتش