موضوعات داغ

صاحب میلیونر ایرانی پاگانی از هزینه های نگهداری این خودرو می گوید + فیلم زیرنویس فارسی

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
عموم مردم هزینه اولیه اتومبیل برای خرید را در نظر می گیرند و انتخاب اکثر آنان براساس این فاکتور شکل می گیرد، غافل از اینکه در طول سال ها استفاده از یک اتومبیل، ممکن است هزینه های نگهداری و استفاده از آن بیشتر از هزینه اولیه خریدشان باشد، بویژه خودروهای لوکس و گران قیمت که هزینه های نگهداری سرسام آوری خواهند داشت و حتی برای تهیه نیازهای دوره ای آن نیاز به پرداخت هزینه بسیار بالایی خواهد بود، نمونه آن می تواند خودروی سوپراسپرت پاگانی هوایرا باشد که سواری آن بهای بسیار بالایی برای صاحبانش خواهد داشت.
مانی خوشبین، تاجر نام آشنای ایرانی الاصل در حال حاضر صاحب یک نسخه بسیار ویژه از سوپرکار "پاگانی هوایرا"، یعنی نسخه "هرمس ادیشن" خواهد بود و در واقع طبق گفته خودش، تنها خودروی سوپرکار 12 سیلندری است که در گاراژ اختصاصی و کلکسیون ماشین های بسیار ویژه اش پارک شده است. حال این تاجر معروف با تهیه یک ویدیو که می توانید با زیرنویس فارسی در خودروبانک شاهد آن باشید، یک تجربه شگفت انگیز رانندگی با آن خواهد داشت و سپس صحبت کوتاهی در رابطه با هزینه های نگهداری آن انجام می دهد که با تماشای ویدیو، می توانید تجربه لذت بخش راندن یک خودروی پاگانی هوایرا، و همچنین هزینه بسیار زیادی نگهداری آن را شاهد باشید.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1398/12/11
منم همین گاراژ رو تو GTA دارم.
1398/12/11
تاجر موفق؟!؟!؟
چه نجارتی؟
با کدوم سرمایه ؟
تجارت زن؟خاویار.طلا.دلار
یه بچه دزد حرومزاده که قیافش عین میمون میمونه.
آخه با کدوم تجارت میشه اینهمه ماشین خرید؟ قیمت ماشینا؟ هزینه های نگعدازی؟ پول مالیات و بیمه و حالا خونه و ویلاهای و عیاشی هاش....
هیچ دانشمند و فیلسوف و استاد دانشگاهی تو دنیا حتی نمیتونه یه دونه از این ماشینا بخره، البته بجز پزشک های جراح و بساز بفروش ها که هر دوتاشون از دزد سر گردنه بدترین ، پزشکی الان شده بیزنس و یک ذره وجدان و شرافت ندارن. زمانی طبیب و حکیم بود اما اینا یه مشت بی سواد تاجر هستن به نام پزشک. دلال ها هم از دلال ارز و طلا و ماشین و مسکن که پستون مادر خودشون هم گاز گرفتن و نه شرافت دارن نه ناموس ..الان یه مشت اسکل و خر مغز و یه سری بچه دزد دیگه میان و از طرف حمایت میکنن زحمت کشیده.
اما ملت احمق و بی مغز ما اگه از نعمت خدادادی به اسم قدرت تفکر استفاده میکرد ..... سوارشون نمیشدن.
1398/12/14
ایرانی جماعت هرجای دنیا که باشن همینطور احمقانه تو خیابونها رانندگی میکنن !!
1400/6/23
دنبال تحقیق درباره برند پاگانی بودم گفتم بیام خودرو بانک ببینم چی داره دیدم هزینه سرویس پاگانی مطلب هست گفتم بیام ببینمش... رسیدم به کامنت ها که به کامنت ** شما رسیدم.
کسی که بلد نیست تحقیق کنه حرف هاش****هم ارزشی نداره.

مانی خوشبین تاجر موفق ایرانی هست که در آمریکا هست. از 14 سالگی تو آمریکا بوده و تمام عمرشو زحمت کشیده. خوشبین برای اینکه اولین سوپر اسپرتش رو بخره 14 سال پس اینکه وارد آجیل فروشی شد خرید. شما که نمیدونی چی به چیه لطفا *** نگو.

مانی خوشبین یه برنده و تو کاره ساختمان هست. تو آمریکا کمسیسون 1الی1.5 درصد قیمت خونه هست... اقای خوشبین اکثر معاملاتش در ماه، خانه های 2 یا 3 میلیون دلاری هست و تقریبا ماهی 5 یا 6 خانه میلیون دلاری به فروش میرسونه. حالا حساب کن کمسیون چقدر میگیره در ماه... درامد خوشبین ماهی بالای 50 هزار دلاره و برای اینکه به اینجا برسه 15 سال زحمت کشیده.

اون بوققق زاده های دزد بوقق هستن د_ک_ل‌ ن_ف_ت رو میدزدن میرن چیز میز... امثال مانی خوشبین واقعا زحمت کشیدن. الان ایلان ماسک یا بیل گیتس یا مدیران کارخونه ها که میلیاردن قاچاقچی دزد هستن؟؟

اونایی که در آینده این پست رو میبینن برن مصاحبه با مانی خوشبین تو آپارات رو ببین
حدودا 1 ساعته... ثروت مند شدن کار سختی نیست اگه همه مون سعی کنیم ""نوع زندگی""مانی خوشبین رو کپی کنیم میتونیم ثروتمند شیم. خواستن توانستن هست.



1398/12/14
رعایت ادب بهتر از هر چیزی برازنده انسان است.اینکه توهین کنیم به
شخصیت یک انسان به خصوص ایرانی هم باشد نشان از بی ادبی است!